منوی سایت
خرید سه شیره اصل و تضمینی 1403

خرید سه شیره اصل و تضمینی 1403

خرید سه شیره اصل و تضمینی 1403کیفیت فوق العاده و طعمی بی نظیر بصورت عمده و در ظرفهای 5 الی 20 کیلویی در گروه محصول سالم (محسا) امکان پذیر می باشد.

خرید مستقیم از تولید کننده :
09180884852 هـاشمـی
کانال محصول سالم در ایتا
+ پیام به مدیر سایت در ایتا

شیره انگور اصل-خرید سه شیره اصل
خرید سه شیره اصل

خرید سه شیره اصل در سراسر کشور

ما انواع متنوعی از شیره جات و روغن های طبیعی را تولید و به سراسر کشور ارسال می نماییم شیره های بسیار خوشمزه و کاملاً طبیعی به صورت عمده و فله در اختیار مشتریان گرامی قرار داده میشود.

همان طور که می دانید شیره های طبیعی دارای تنوع بالایی هستند پرمصرف ترین ها و معروف ترین های شیره ها 9 نمونه متنوع می باشد که شیره انگور ، شیره خرما ، سه شیره و چهار شیره بعنوان معروف ترین این نوع شیره ها به شمار می روند.

شیره توت و انگور و خرماو سه شیره و چهار شیره
خرید سه شیره اصل

ارسال سه شیره و شیره انگور و … به تمامی استانها

نحوه ارسال و بسته بندی سفارشات و محصولات ما بدین صورت است که گالن های ۲۰ کیلویی به صورت جداگانه بسته بندی شده و سفارش های کوچکتر داخل کارتن با شرایط ایده آل و بسیار مناسب آماده سازی و بسته بندی می گردند و به صورت باربری ارسال می گردد.

تضمین کیفیت در هر محصولی نشان دهنده این است که آن محصول دارای کیفیت فوق العاده و بسیار عالی می باشد گروه محصول سالم (محسا) در تولید انواع شیره ها تضمین کیفیت ارائه می نماید و مشتریان با خیال آسوده می‌توانند هر نوع از شیره ها را با اطمینان کامل از ما تهیه نمایند.

خرید سه شیره اصل و تضمینی در سال 1402 را با گروه محسا تجربه نمایید.

سه شیره و چهار شیره و پنج شیره اصل و طبیعی
خرید سه شیره اصل

قیمت ارزان سه شیره اصل و طبیعی

پیشنهاد می کنیم از گالن های ۲۰ کیلویی برای سفارش به خود استفاده نمایید چرا که این ظرف ها با توجه به حجم بالای شیره که در خود جای می‌دهند برای شما به صرفه تر بوده و ارزانتر تمام می شود.

قیمت شیره به صورت عمده و فله به ازای هر کیلو بالای 58 هزار تومان بوده اما از آنجایی که ظرف های کوچکتر دارای قیمت بیشتری نسبت به حجم گنجایش شیره دارا می باشند قیمت تمام شده برای مشتریان بیشتر می گردد.

شیره انگور و انجیر اصل
خرید سه شیره اصل

1- برای خرید سه شیره اصل راهنمایی کنید؟

اگر قصد خرید محصولات محسا را دارید کافیست با شماره 09180884852 هاشمی تماس بگیرید تا لیست محصولات خدمت شما ارسال شود .
گروه محسا یکی از برترین تولید کنندگان در ایران می باشد که تمامی محصولات ارگانیک را باقیمت رقابتی به فروش می رساند.

2- سه شیره اصل را چگونه از تغلبی بشناسیم؟

از روی طعم و مزه ، غلظت ،از طریق آزمایش، از طریق افراد با تجربه ، خرید از فروشندگان معتبر


غلظت و کیفیت بالای سه شیره محسا

تمامی شیره های تولید شده دارای غلظت بالا می باشند به عنوان مثال شیره انگور دارای بریکس ۷۷ می باشد شیره خرما بالای ۸۰ بریکس دارد و این یک امتیاز مثبت برای این محصولات طبیعی به شمار می رود.

خرید سه شیره اصل و کیفیت فوق العاده بهمراه سایر شیره ها در گروه محسا

شیره های کاملاً طبیعی و ارگانیک با درجه کیفیت فوق العاده به صورت عمده و فله در ظرفهای ۲۰ کیلویی و ۵ کیلویی آماده ارسال به سراسر کشور می باشد جهت کسب اطلاعات در زمینه قیمت روز و میزان موجودی انبار پیشنهاد می کنیم به صورت تلفنی تماس بگیرید و یا در شبکه های مجازی با ما ارتباط بگیرید تمامی محصولات با بالاترین کیفیت و بسیار خوش طعم در زمانی کوتاه ارسال می گردند.

سه شیره و چهار شیره و پنج شیره اصل و طبیعی
خرید سه شیره اصل


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *