منوی سایت
خرید عمده شیره انگور محسا 🟢 کیفیت فوق العاده 100%

خرید عمده شیره انگور محسا 🟢 کیفیت فوق العاده 100%

خرید عمده شیره انگور محسا 🟢 کیفیت فوق العاده 100% و عالی در ظرفهای بین 1 الی 20 کیلویی به سراسر کشور همه روزه ارسال میگردد.

خرید عمده شیره انگور محسا

خرید عمده شیره انگور “محسا ” (محصول سالم) با کیفیت فوق العاده و تضمینی و قیمتی مناسب فقط با یک تماس امکان پذیر می باشد جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا در ایتا یا روبیکا پیام دهید.

09180884852 هاشمی (تماس – پیامک – ایتا )
کانال محصول سالم در ایتا
+ پیام به مدیر سایت در ایتا

قیمت عمده شیره انگور

قیمت عمده شیره انگور در سال ۱۴۰۰ به ازای هر کیلو ۱۹ هزار الی ۲۰ هزار تومان می باشد با توجه به میزان حجم خرید مشتریان عزیز در سراسر کشور قیمت ها کمی متغیر میباشد.

گروه محصول سالم ارائه دهنده انواع شیره ها (8 نمونه مختلف) و انواع رب میوه و سایر محصولات کاملا طبیعی در سراسر کشور بوده و بعد از سفارش میتوانید در سریعترین زمان ممکن محصولات مورد نیاز خود را تحویل بگیرید کلیه سفارشات به صورت ارسال توسط باربری صورت گرفته و در تمامی شهرها می توانید محصولات خود را تحویل بگیرید پیشنهاد می کنیم جهت خرید به صورت مستقیم با ما تماس بگیرید و یا چنانچه سوالی در زمینه قیمت ها و کیفیت های محصولات دارید در شبکه اجتماعی ایتا و روبیکا پیام بفرستید تا در زمانی مناسب پاسخ شما ارائه گردد تمامی محصولات با کیفیت تضمین شده می باشد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *