منوی سایت
خرید رب لیمو عمانی ارزان (محسا) با طعمی عالی و غلیظ

خرید رب لیمو عمانی ارزان (محسا) با طعمی عالی و غلیظ

خرید رب لیمو عمانی ارزان ( رب لیموی محـسا ) با طعمی عالی و غلیظ در گروه محصول سالم امکان پذیر می باشد جهت خرید انواع ربها در 6 نمونه متنوع با ما تماس بگیرید.

رب لیمو عمانی
خرید رب لیمو عمانی ارزان

09180884852 هاشمی (تماس – پیامک – ایتا – روبیکا)
کانال محصول سالم در ایتا
+ پیام به ادمین (مدیر سایت) در ایتا

خرید رب لیمو عمانی ارزان

خرید رب لیمو عمانی ارزان (محسا) با طعمی عالی و غلیظ

خرید رب لیمو عمانی ارزان قیمت ولی با کیفیت بالا برای تمامی هموطنان و فروشگاه داران و افرادی که پخش مواد غذایی انجام میدهند در تیم محصول سالم امکان پذیر میباشد به همین دلیل می توانید با شماره های درج شده در همین صفحه با ما تماس بگیرید و یا در شبکه های اجتماعی مانند ایتا و روبیکا به ما پیام دهید تمامی محصولات ما با تضمین کیفیت و غلظت بالا و همچنین قیمتی بسیار مناسب تقدیم به همکاران می گردد.

رب لیموعمانی مَحسا

رب لیموعمانی - رب نارنج - رب انار - رب غوره - رب به - رب زرشک - رب ازگیل - رب زغال اخته

قیمت رب لیمو عمانی اصل

قیمت رب لیمو عمانی اصل در حال حاضر (در سال ۱۴۰2 ) هر عدد رب پانصد گرمی 35000 تومان می باشد تمامی رب ها در کارتن های ۱۶ عددی برای مشتریان ارسال می گردد رب های لیمو عمانی و سایر رب های ارائه شده توسط گروه محصول سالم در ظرف های ۵۰۰ گرمی و به صورت پلمپ شده و کاملاً بهداشتی می باشند این محصول بسیار خوشمزه و کاربردهای بسیار متفاوتی دارد.

رب لیمو عمانی

تهیه رب لیمو عمانی خوشمزه

افراد زیادی در زمینه تهیه رب لیمو عمانی خوشمزه از گروه محصول سالم سوال می پرسند جهت تهیه و خرید رب لیمو عمانی میتوانید به صورت مستقیم با ما تماس گرفته و این محصول خوشمزه را در حجم عمده از ما تهیه کنید.

هاشمی 09180884852 تماس – ایتا – روبیکا

بعضی از افراد قصد ساخت رب لیمو عمانی در منزل خود را دارند پیشنهاد می کنیم که وقت و زمان خود را به همراه سرمایه تان در این زمینه هدر ندهید چرا که افراد و یا گروه هایی که قصد تولید رب لیمو عمانی خوشمزه و طبیعی را دارند بایستی تجربه لازمه و همچنین تخصص کافی برای این کار را داشته باشند راحت ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای تهیه رب لیمو عمانی خوشمزه و کاملاً طبیعی خریداری کردن آن از تولید کنندگان عمده می باشد

از آنجایی که تولیدکنندگان تمامی محصولات را به صورت عمده تولید می کنند برای آنها به صرفه می باشد اما اگر خود شما بخواهید رب لیمو عمانی را در منزل تولید کنید چندین برابر قیمت محصول تولید شده بیشتر خواهد شد.

رب لیمو عمانی در چه غذاهایی استفاده میشود؟

رب لیمو عمانی در انواع غذاهایی که به عنوان خورش هستند میتوان استفاده کرد به عنوان مثال از رب لیمو عمانی میتوان در خورش قورمه سبزی و خورش قیمه و همچنین خورش کرفس و یا آبگوشت به بهترین شکل ممکن بهره برد این رب همانطور که میدانید فاقد دانه های لیمو بوده و غذا تلخ نمیشود و طعم آن بهتر می گردد.

رب لیمو عمانی دارای خواص بسیار زیادی مانند رفع کننده علائم سرفه در سرماخوردگی و سرشار از ویتامین c و همچنین کاهنده فشار خون و چربی خون می باشد برای تقویت معده و ضد نفخ نیز می توانید از رب لیمو عمانی استفاده کنید افرادی که اشتهای کمی برای خوردن غذا دارند می توانند از این طعم دهنده عالی به عنوان یک اشتها آور مناسب بهره ببرند.

رب لیمو عمانی ارگانیک و اصل محسا

رب لیمو عمانی های ارائه شده در گروه محصول سالم کاملا ارگانیک و اصل می باشد و دارای غلظت فوق العاده بالا و بسیار بصرفه بوده به طوری که با خرید یک عدد از ظرفهای ۵۰۰ گرمی رب لیمو عمانی می‌توانید به مدت زمان چندین ماه از این ظرف برای آشپزی های انواع غذاهای خود استفاده کنید.

البته مراکزی مانند آشپزخانه های بزرگ رستورانها و غذاپزی ها و یا کترینگ ها می توانند حجم عمده خریداری کنند چرا که مصرف این مراکز بسیار بالا می باشد افرادی که مسئول خرید مواد غذایی برای مراکز و آشپزخانه های سطح شهر هستند می توانند با ما به صورت مستقیم ارتباط گرفته و با قیمتی بسیار مناسب این محصول را در حجم عمده تهیه کنند.

ناگفته نماند که گروه محصول سالم بیش از 7 نوع رب متفاوت با کیفیت های فوق العاده و قیمت های رقابتی در سطح کشور ارائه می نماید جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر و یا دریافت قیمت روز می توانید با کارشناسان فروش گروه محصول سالم ارتباط بگیرید ما در شبکه های اجتماعی نیز حضور داریم. ( 09180884852 هاشمی )

  • رب لیموعمانی
  • رب نارنج
  • رب زرشک
  • رب انار
  • رب غوره
  • رب زغال اخته
  • رب گوجه

رب لیمو اصل از کجا بخریم؟

در بازار محصولات رب های متفاوتی وجود دارد که کیفیتهای متنوعی دارند شما میتوانید از رب لیموعمانی محـسا با خیالی آسوده بهره ببرید این محصول با غلظت فوق العاده به سراسر کشور ارسال می گردد.

قیمت رب لیموعمانی و سایر ربها در سال 1402 چقدر است؟

تمامی رب ها که در ظرفهای 500 گرمی عرضه می شودن در سال 1402 بصورت عمده با قیمت استثنایی 33000 الی 35000 تومان به فروش میرسند و ناگفته نماند که قیمت تک فروشی این محصول بیشتر می باشد.

شماره تماس مستقیم جهت خرید انواع ربها و روغنهای طبیعی و … چند است؟

شما میتوانید با شماره 09180884852
هاشمی بصورت مستقیم جهت ثبت سفارش ارتباط بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *