منوی سایت
خرید عمده رب نارنج درجه 1 با قیمت و کیفیت عالی

خرید عمده رب نارنج درجه 1 با قیمت و کیفیت عالی

خرید عمده رب نارنج درجه 1 با قیمت و کیفیت عالی بهمراه سایر ربها مانند رب لیمو و رب زرشک و … امکان پذیر می باشد با راههای ارتباطی زیر می توانید با ما ارتباط بگیرید.

09180884852 هـاشمـی
کانال محصول سالم در ایتا
+ پیام به مدیر سایت در ایتا

کانال ایتا محصول سالم

خرید عمده رب نارنج درجه 1

هاشمی 09180884852 ایتا یا روبیکا – تماس

رب نارنج چیست؟

رب نارنج چیست؟ رب هایی مانند رب نارنج و رب لیمو عمانی و یا رب زرشک برای طعم دهی و بعنوان چاشنی غذا های مختلف گوشتی و یا خورشتی استفاده گسترده ای دارند.

رب نارنج که از نارنجهای طبیعی بدون مواد نگهدارنده و غیر طبیعی تولید شده است کاربرد متنوعی در انواع آشپزخانه ها و رستوران ها و همچنین غذاپزی ها و غیره را دارا می باشد غالباً رب نارنج و لیمو عمانی و همچنین رب زرشک در ظرف های نیم کیلویی و کارتن های ۱6 عددی به بازار عرضه می گردد تمامی هموطنان گرامی که مایل به خرید این محصولات با کیفیت فوق العاده و قیمتی رقابتی هستند در سراسر کشور می‌توانند در حجم عمده این محصولات را از ما خریداری کنند.

رب نارنج از کجا بخریم؟

تمامی خریداران گرامی می‌توانند رب نارنج را در حجم عمده از گروه محصول سالم با کیفیت فوق العاده و قیمتی استثنایی تهیه نمایند این محصول ارزشمند برای طعم دهی به انواع غذاهای گوشتی و همچنین به عنوان مرهم زخم و ضد میکروب و یا ضد انگل کاربرد مناسبی دارد.

با ما تماس بگیرید هاشمی 09180884852 ایتا- روبیکا – تماس

رب نارنج برای چه غذاهایی استفاده میشه؟

سوالی که ممکن است برای شما هم به وجود آید این است که رب نارنج در چه غذاهایی مورد استفاده قرار می گیرد همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم از رب نارنج برای خوش‌طعم کردن انواع غذاهای گوشتی مانند کباب مرغ ترش و بادمجان شکم پر و همچنین سس مرغ و انواع سالادها می توان استفاده کرد از ترکیب رب نارنج با سرکه سفید برای سرو ماهی و … استفاده می شود .

همچنین رب نارنج برای مبارزه با انگل و میکروب و همچنین مرهمی برای زخم های پوستی می توان استفاده نمود جالب است بدانید که رب نارنج برای از بین بردن لکه های قرمز و یا سیاه روی پوست تاثیر مثبت دارد و همچنین از رب نارنج برای نرم کنندگی پوست دست و صورت نیز می توانید استفاده کنید.

رب لیمو عمانی
خرید عمده رب نارنج درجه 1

1- قیمت رب میوجات چقدر می باشد؟

برای اطلاع از قیمت روز انواع رب میوه جات با شمارههای درج شده تماس بگیرید و یا در کانال ایتا عضو شوید و قیمت دقیق و به روز را مطلع شوید. 0918084852 هاشمی

2- محصولات به چه صورت ارسال می شوند؟

گروه محصول سالم(محسا) تمامی محصولات ارسالی را همه روزه تا ساعت 12 ظهر به صورت باربری به سراسر کشور ارسال می کند .(به جز روزهای تعطیل)

3- رب نارنج را به چه صورت مصرف می کنند؟

رب نارنج را می‌توان به صورت مستقیم مصرف کرد یا به انواع غذاها مانند خورشت، سوپ، سالاد و ماست اضافه کرد.


09180884852 هـاشمـی
کانال محصول سالم در ایتا
+ پیام به مدیر سایت در ایتا


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *