منوی سایت
فروش رب لیمو عمانی❤️رب نارنج و رب زرشک

فروش رب لیمو عمانی❤️رب نارنج و رب زرشک

فروش رب لیمو عمانی❤️رب نارنج و رب زرشک به صورت کارتنی و عمده با کیفیت فوق العاده و قیمتی مناسب در محصول سالم انجام میگیرد.

09180884852 هـاشمـی
کانال محصول سالم در ایتا
+ پیام به مدیر سایت در ایتا

کانال ایتا محصول سالم

قیمت فروش رب لیمو عمانی به صورت عمده

در حال حاضر قیمت فروش رب لیمو عمانی به صورت عمده هر عدد 35 هزار تومان در سال ۱۴۰2 میباشد جهت دریافت قیمت روز انواع رب ها میتوانید با ما از طریق شماره های درج شده در در ادامه همین مطلب ارتباط بگیرید

فروش رب لیمو عمانی❤️رب نارنج و رب زرشک

قیمت فروش انواع رب ها مانند رب نارنج به صورت عمده نزدیک به هم بوده و مشتریان گرامی چنانچه سفارش حجم بالای این محصول را دارند میتوانند انواع رب ها را با قیمت تقریبی 35۰۰۰ تومان از ما خریداری کنند فروش این نوع از محصولات به صورت تک فروشی در سطح شهرها تقریباً 40 الی 45 هزار تومان می باشد.

قیمت فروش رب زرشک به صورت عمده

از طریق دکمه های زیر میتوانید قیمت فروش انواع رب ها مانند رب زرشک و رب لیمو و رب نارنج را به صورت عمده مطلع گردید پیشنهاد می کنیم در شبکه های اجتماعی مانند ایتا و روبیکا با شماره های درج شده در همین صفحه با ما ارتباط بگیرید تا قیمت های روز و همچنین اطلاعات تخصصی و تکمیلی در زمینه هر محصول را در اختیار شما قرار دهیم.

گروه محصول سالم ارائه دهنده انواع ربها و روغن‌ها و همچنین شیره های باکیفیت بالا و کاملاً طبیعی می باشد پخش این نوع از محصولات به سراسر کشور از طریق باربری صورت گرفته و تمامی محصولات تضمین کیفیت دارند.

09180884852 هـاشمـی
کانال محصول سالم در ایتا
+ پیام به مدیر سایت در ایتا


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *