منوی سایت
خرید عمده روغن بادام شیرین بصورت تضمینی

خرید عمده روغن بادام شیرین بصورت تضمینی

خرید عمده روغن بادام شیرین بصورت تضمینی با کیفیت بسیار بالا و همچنین قیمتی رقابتی در سطح کشور از گروه محصول سالم امکان پذیر می باشد.

خرید مستقیم از تولید کننده :
09180884852 هـاشمـی
کانال محصول سالم در ایتا
+ پیام به مدیر سایت در ایتا

فروش روغن بادام شیرین و تلخ بصورت عمده

چنانچه بدنبال خریداری عمده روغن بادام شیرین و بادام تلخ هستید میتوانیم به سرعت روغنهای مورد نیازتان را تامین نماییم.

البته ناگفته نماند که گروه “محصول سالم” در زمینه ارائه انواع روغن های طبیعی و ارگانیک فعالیت داشته و هر نوع روغنی را در حجم انبوه به فروش می رساند.

 مهمترین ملاک ما برای فعالیت در بازار داخلی کیفیت بالا و همچنین طبیعی بودن محصولات و روغن ها می باشد کافیست یکبار امتحان نمایید.

قیمت عمده روغن بادام

از بخش زیر امکان مشاهده قیمت انواع روغنها مانند روغن بادام شیرین و روغن بادام تلخ و … میسر می باشد.

 جهت کسب اطلاعات در زمینه قیمت انواع روغن ها می توانید با شماره درج شده در زیر همین مطلب با ما ارتباط بگیرید.

فروش عمده روغن طبیعی و ارگانیک

خرید عمده روغن بادام شیرین

چنانچه بدنبال خریداری عمده روغن بادام شیرین و بادام تلخ هستید. گروه محصول سالم انواع روغن های خوراکی و مالشی را با قیمتی رقابتی بفروش می رساند.
گروه “محصول سالم” با بیش از یک دهه سابقه فعالیت در زمینه ارائه انواع روغن های طبیعی و ارگانیک، آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز در سراسر کشور می باشد.

ما روغن بادام شیرین و بادام تلخ را در حجم های مختلف از ۱ لیتر تا ۲۰ لیتر ارائه می دهیم. روغن های ما از بادام های تازه و مرغوب تهیه شده و دارای کیفیت بسیار بالایی هستند.

برای اطلاع از قیمت عمده روغن بادام شیرین و بادام تلخ می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

روغن بادام شیرین تصفیه شده
خرید عمده روغن بادام شیرین

خرید مستقیم از تولید کننده :
09180884852 هـاشمـی
کانال محصول سالم در ایتا
+ پیام به مدیر سایت در ایتا

انواع روغنهای ارگانیک محسا

گروه “محصول سالم” در زمینه ارائه انواع روغن های طبیعی و ارگانیک فعالیت داشته و هر نوع روغنی را در حجم انبوه به فروش می رساند.
علاوه بر روغن بادام شیرین و بادام تلخ، ما انواع دیگر روغن های طبیعی و ارگانیک مانند روغن زیتون، روغن کنجد، روغن نارگیل، روغن آرگان، روغن جوجوبا، روغن هسته انگور، روغن هسته خرما، روغن فندق، روغن گردو، و را نیز ارائه می دهیم.
تمامی روغن های ما از بهترین مواد اولیه تهیه شده و دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. ما همواره تلاش می کنیم تا محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب را به مشتریان عزیز ارائه دهیم.

مهمترین ملاک ما برای فعالیت در بازار داخلی کیفیت بالا و همچنین طبیعی بودن محصولات و روغن ها می باشد کافیست یکبار امتحان نمایید.

ما معتقدیم که کیفیت بالا و طبیعی بودن محصولات، مهمترین عواملی هستند که باعث رضایت مشتریان می شوند. به همین دلیل، ما همواره تلاش می کنیم تا محصولاتی با کیفیت بالا و طبیعی بودن را به مشتریان عزیز ارائه دهیم.

روغن طبیعی
خرید عمده روغن بادام شیرین

قیمت عمده روغن بادام

قیمت عمده روغن بادام شیرین و بادام تلخ با توجه به حجم سفارش و کیفیت روغن متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش، می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.برای اطلاع از قیمت دقیق، می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

از بخش زیر امکان مشاهده قیمت انواع روغنها مانند روغن بادام شیرین و روغن بادام تلخ و … میسر می باشد.

در بخش زیر می توانید قیمت انواع روغن های طبیعی و ارگانیک ارائه شده توسط گروه “محصول سالم” را مشاهده نمایید.

روغنقیمت (تومان)
روغن بادام شیرین (۱ لیتر)680،000
روغن آرگان عطری600،000
روغن سیاه دانه750،000
روغن بادام تلخ450،000
روغن بنفشه زیتون 560،000
روغن بنفشه کنجد 560،000
قیمت ها برای پاییز 1402 می باشد

امیدواریم که این اطلاعات برای شما مفید بوده باشد.


خواص روغن بادام شیرین اصل

خواص روغن بادام شیرین برای سلامتی روغن بادام شیرین یک روغن گیاهی طبیعی است که از دانه های بادام شیرین تهیه می شود. این روغن دارای خواص متعددی برای سلامتی و زیبایی است.

  • تقویت سیستم ایمنی بدن: روغن بادام شیرین حاوی ویتامین E و آنتی اکسیدان های دیگر است که می توانند به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کنند.
  • کاهش کلسترول بد: روغن بادام شیرین حاوی اسیدهای چرب غیر اشباع سالم است که می توانند به کاهش کلسترول بد خون کمک کنند.
  • کاهش فشار خون: روغن بادام شیرین می تواند به کاهش فشار خون بالا کمک کند.
  • کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی: روغن بادام شیرین می تواند به کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی مانند بیماری عروق کرونر قلب و سکته مغزی کمک کند.
  • کاهش خطر ابتلا به سرطان: روغن بادام شیرین حاوی آنتی اکسیدان هایی است که می توانند به کاهش خطر ابتلا به برخی از انواع سرطان مانند سرطان سینه، سرطان ریه و سرطان روده بزرگ کمک کنند.
  • بهبود سلامت پوست و مو: روغن بادام شیرین یک مرطوب کننده طبیعی است که می تواند به بهبود سلامت پوست و مو کمک کند.
خرید عمده روغن بادام
خرید عمده روغن بادام شیرین

خواص روغن بادام شیرین برای زیبایی

  • ضد پیری: روغن بادام شیرین حاوی آنتی اکسیدان هایی است که می توانند به محافظت از پوست در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد کمک کنند. این امر می تواند به کاهش چین و چروک و خطوط ریز پوست کمک کند.
  • مرطوب کننده: روغن بادام شیرین یک مرطوب کننده طبیعی است که می تواند به آبرسانی پوست کمک کند. این امر می تواند به خشکی پوست و خارش آن کمک کند.
  • نرم کننده: روغن بادام شیرین یک نرم کننده طبیعی است که می تواند به نرم و لطیف شدن پوست کمک کند.
  • ضد التهاب: روغن بادام شیرین دارای خواص ضد التهابی است که می تواند به کاهش التهاب پوست کمک کند. این امر می تواند به درمان آکنه، اگزما و سایر بیماری های پوستی کمک کند.
  • تقویت کننده مو: روغن بادام شیرین می تواند به تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو کمک کند. این امر می تواند به بهبود سلامت مو و درخشش آن کمک کند.
روغن بادام و کنجد
خرید عمده روغن بادام شیرین

نحوه استفاده از روغن بادام شیرین

1- استفاده خوراکی از روغن بادام شیرین
روغن بادام شیرین را می توان به صورت خام یا به عنوان یک افزودنی به غذاها و نوشیدنی ها استفاده کرد. همچنین می توان از آن در پخت و پز استفاده کرد.

2- استفاده موضعی از روغن بادام شیرین
روغن بادام شیرین را می توان به صورت مستقیم روی پوست یا مو مالید. همچنین می توان از آن به عنوان یک روغن ماساژ استفاده کرد.

روغن بادام
خرید عمده روغن بادام شیرین

احتیاطات لازم در استفاده از روغن بادام شیرین

روغن بادام شیرین برای اکثر افراد بی خطر است. با این حال، برخی از افراد ممکن است به آن حساسیت داشته باشند. اگر بعد از استفاده از روغن بادام شیرین دچار خارش، قرمزی یا سایر علائم حساسیت شدید، باید استفاده از آن را متوقف کنید.

خرید روغن بادام
خرید عمده روغن بادام شیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *