منوی سایت
قیمت روغن بادام اصل

قیمت روغن بادام اصل

اگر می خواهید از قیمت روغن بادام اصل (شیرین و تلخ) به صورت عمده اطلاع یافته و خریدار روغن بادام هستید با ما در ارتباط باشید.

09180884852 هـاشمـی
کانال محصول سالم در ایتا
+ پیام به مدیر سایت در ایتا

قیمت روغن بادام اصل

کانال ایتا محصول سالم

کاربردهای اصلی روغن بادام

روغن بادام یکی از بهترین روغنهایی است که در بیشتر موارد مصرفی و مالشی و در لوکس ترین محصولات آرایشی و بهداشتی و سلامت از این روغن استفاده می شود.

از روغن بادام می توان به عنوان یک ماده ضد پیری نام برد مصرف این روغن باعث می شود تا چین و چروک های ریز از بین برود و پوستهای آسیب دیده را ترمیم می کند.

روغن بادام شیرین تصفیه شده-قیمت روغن بادام اصل
قیمت روغن بادام اصل

ما با افتخار به شما اطلاع می‌دهیم که روغن بادام اصل (شیرین و تلخ) از محصولات با کیفیت و با ارزشی است که در اختیار شما قرار می‌دهیم. اگر شما نیز به دنبال خرید این محصولات به صورت عمده هستید، هم اکنون می‌توانید با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری درباره‌ی قیمت و شرایط خرید به دست آورید.

محصولات روغن بادام اصل شامل روغن بادام شیرین و تلخ از گروه محصول سالم ، با کیفیت بالا و استانداردهای بهداشتی بوده و مناسب برای استفاده در صنایع آرایشی و بهداشتی، آشپزی و تهیه محصولات غذایی می‌باشد.

با توجه به اهمیت و کاربرد گسترده‌ای که روغن بادام دارد، انتخاب مناسب و با کیفیت این محصول بسیار حائز اهمیت است. در نتیجه، ما به عنوان تامین کننده‌ی این محصولات، تضمین می‌کنیم که شما بهترین محصولات را با قیمت مناسب و شرایط توافقی مناسب خواهید یافت.

روغن بادام
قیمت روغن بادام اصل

با توجه به تجربه و دانش فنی ما در زمینه‌ی تولید و توزیع انواع روغن های خوراکی و درمانی، ما قادر به ارائه‌ی خدمات بهترین استانداردهای کیفیت و خدمات پس از فروش مطمئن به مشتریان خود هستیم.

در صورت تمایل به خرید روغن بادام به صورت عمده و یا درخواست هر گونه اطلاعات بیشتر، شما می‌توانید با واحد فروش و بازاریابی ما تماس بگیرید. ما در هر زمان آماده‌ایم تا پاسخگوی سوالات شما باشیم و هر گونه نیاز شما را برطرف سازیم.

09180884852 هـاشمـی
کانال محصول سالم در ایتا
+ پیام به مدیر سایت در ایتا

باتشکر از توجه شما به محصولات ما، ما منتظر حضور شما در خانواده‌ی مشتریان و همکاران تجاری خود هستیم.

فروش عمده این محصول بصورت تصفیه شده (بدون لرد) و تهیه شده بصورت پرس سرد انجام میپذیرد.

قیمت روغن بادام شیرین و بادام تلخ

قیمت عمده این محصول فقط بصورت ارتباط تلفنی و یا در ایتا یا روبیکا امکان پذیر می باشد.

فروش عمده روغن طبیعی و ارگانیک
قیمت روغن بادام اصل


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *