منوی سایت
بهترین شیره توت 20 کیلویی،اصل،خوشمزه و غلیظ

بهترین شیره توت 20 کیلویی،اصل،خوشمزه و غلیظ

بهترین شیره توت 20 کیلویی،اصل،خوشمزه و غلیظ با بالاترین کیفیت در گروه محصول سالم (محسا) به فروش میرسد تصاویر این صفحه از انبار شماره 2 می باشد.

شیره توت و انگور و خرما و سیب و انجیر-بهترین شیره توت
بهترین شیره توت

قیمت بهترین شیره توت اصل

با برقراری تماس و یا ارسال پیام در شبکه های مجازی با ما می توانید از انواع محصولات متنوع ما مطلع گردید همچنین قیمت های روز و یا موجودی کالا در انبار در شبکه های مجازی مانند واتساپ خدمت مشتریان عزیز ارسال می گردد در صورت تمایل برای دریافت مشاوره و اطلاعات تخصصی تر در زمینه انواع شیره ها و محصولات ما میتوانید در طول شبانه روز با شماره های درج شده در همین صفحه با ما تماس بگیرید.

شیره انگور اصل
بهترین شیره توت

بهترین شیره توت 20 کیلویی،اصل،خوشمزه و غلیظ را با تضمین کیفیت از گروه محسا تهیه کنید

جهت دریافت قیمت شیره توت و یا سایر انواع شیره ها با ما تماس بگیرید و یا در شبکه های مجازی پیام دهید >>>>>> مهندس هاشمی 09180884852

شیره توت گالنی ، یک کیلویی ، نیم کیلویی

محصولاتی مانند انواع روغن ها و شیره ها دارای تنوع بالایی هستند و با توجه به نیاز مشتری بسته بندی و ارسال می گردند گروه محصول سالم (محسا) انواع شیره ها را در ظرف های نیم کیلویی و یک کیلویی و همچنین گالن های ۵ و ۲۰ کیلویی تولید و به صورت عمده و تناژ به صورت باربری ارسال می نماید.

شیره انگور و انجیر اصل
بهترین شیره توت

تهیه شیره سیب باکیفیت فوق العاده در گروه محصول سالم

تهیه انواع شیره ها از محصولات با کیفیت بالا مانند شیره توت ، شیره انگور و شیره خرمای درجه یک در گروه محصول سالم (محسا) انجام می گردد تمامی مشتریان می‌توانند برای سفارشات حجم عمده و انبوه خود با ما تماس بگیرند و یا در شبکه‌های مجازی پیام بفرستند.

شیره انگور اصل شیره انجیر اصل
بهترین شیره توت

ارسال شیره سیب به سراسر کشور

ما سعی می کنیم در سریعترین زمان ممکن سفارشات مشتریان عزیز را آماده و به سراسر کشور ارسال نماییم کافیست با ما تماس بگیرید و ثبت سفارش خود را تکمیل نمایید در زمینه قیمت های روز و موجودی انبار پیشنهاد می کنیم به صورت تلفنی با ما صحبت کنید.

شیره انگور و خرما و توت اصل
بهترین شیره توت

ارسال شیره انگور و شیره سیب بصورت باربری

شیره انگور با غلظت بالا و بسیار خوش طعم و همچنین کاملاً طبیعی در ظرفهای ۲۰ کیلویی و ۵ کیلویی تهیه و به صورت باربری در سریع ترین زمان به تمامی استانها ارسال می گردد با مسئول گروه محصول سالم ( گروه محسا) مهندس هاشمی ارتباط بگیرید.

شیره های طبیعی
بهترین شیره توت

شیره توت سفید محسا

شیره توت نوعی شربت غلیظ و تیره رنگ است که از جوشاندن و غلیظ کردن آب توت سفید یا سیاه تهیه می شود. شیره توت دارای طعمی شیرین و ملایم است و به عنوان یک ماده غذایی مفید برای سلامتی شناخته می شود.

شیره توت سرشار از آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و مواد معدنی است. این ماده غذایی به دلیل خواص آنتی اکسیدانی خود، می تواند به محافظت از بدن در برابر آسیب های سلولی ناشی از رادیکال های آزاد کمک کند. رادیکال های آزاد می توانند باعث بروز بیماری هایی مانند سرطان، بیماری های قلبی و عروقی و بیماری های مزمن شوند.

قیمت سه شیره یک کیلویی
بهترین شیره توت

خواص شیره توت اصل

شیره توت همچنین منبع خوبی از ویتامین C، ویتامین A و آهن است. ویتامین C یک آنتی اکسیدان مهم است که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند. ویتامین A برای سلامت چشم، پوست و مو ضروری است. آهن برای تولید گلبول های قرمز خون و انتقال اکسیژن به سراسر بدن ضروری است.
شیره توت دارای خواص متعددی برای سلامتی است که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی
  • بهبود سلامت چشم
  • تقویت سلامت پوست و مو
  • افزایش انرژی بدن
  • بهبود عملکرد گوارش
  • کاهش خطر ابتلا به سرطان
شیره توت سفید محسا
بهترین شیره توت

شیره توت را می توان به تنهایی یا به عنوان افزودنی در انواع غذاها و نوشیدنی ها مصرف کرد. این ماده غذایی را می توان به عنوان یک جایگزین سالم برای شکر یا سایر شیرین کننده ها در دسر ها، کیک ها، شیرینی ها و نوشیدنی ها استفاده کرد. شیره توت همچنین می تواند به عنوان یک چاشنی در غذاهای مختلف مانند ماست، غلات صبحانه و سالاد استفاده شود.

شیره توت یک ماده غذایی سالم و مغذی است که می تواند به بهبود سلامت کلی بدن کمک کند.

1- بهترین شیره توت را از کجا خرید کنم؟

شیره توت سفید محسا

گروه محصول سالم یکی از تولید کنندگان انواع شیره های طبیعی و اصل می باشد که هدفش فقط تولید محصولات ارگانیک هست .برای خرید انواع شیره ها تنها کافیست با ما تماس بگیرید .(09180884852 هاشمی)

2- شیره های در ظرف های 20 کیلویی چطوری ارسال می شه؟

ترکیبات پنج شیره

ارسال بارها به صورت باربری به سراسر کشور انجام می شود .
همه روزه صبح ها تا ساعت 12 ظهر ارسال بار داریم.
جهت سفارش محصولات می توانید با شماره (09180884852هاشمی) تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *