منوی سایت
بهترین شیره سیب 100% طبیعی و اصل

بهترین شیره سیب 100% طبیعی و اصل

بهترین شیره سیب 100% طبیعی و اصل با تضمین کیفیت و غلظت در گروه محصول سالم به فروش میرسد انواع شیره ها بصورت عمده به سراسر کشور ارسال می گردند.

بهترین شیره سیب

فروش انواع شیره های کاملاً طبیعی مانند شیره سیب و شیره انگور با بالاترین کیفیت و غلظت فوق العاده توسط گروه محصول سالم انجام می گیرد این محصولات به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن به صورت عمده ارسال می گردد.

همانطور که میدانید کاربردهای متنوع شیره سیب و همچنین خواص فوق‌العاده سیب که در شیره آن موجود می باشد باعث محبوبیت و استفاده بسیار گسترده از آن شده است.

از بهترین شیره سیب برای ساخت شربت و همچنین استفاده در صبحانه ها و یا تهیه انواع حلواها و شیرینی های خانگی میتوان استفاده نمود.

شیره های طبیعی

گروه محسا تولید کننده و فروشنده انواع شیره های کاملاً طبیعی و ارگانیک به صورت درجه ۱ بوده و با توجه به نیاز مشتری این شیره ها را در گالن های 20 کیلویی و 5 کیلویی و 1 کیلویی به بازار عرضه می نماید شما می توانید جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر و یا دریافت قیمت روز انواع محصولات و شیره ها با شماره درج شده در همین صفحه با ما تماس بگیرید و یا در شبکه‌های اجتماعی پیام بفرستید

قیمتها در صفحه اصلی سایت موجود می باشد… قیمت شیره ها و ...

توجه: بریکس انواع شیره ها بین ۷۵ الی 77 درصد می باشد.

گروه محسا، تولیدکننده و فروشنده انواع شیره های طبیعی و ارگانیک

گروه محسا، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و فروشندگان انواع شیره های طبیعی و ارگانیک در ایران است. این گروه با بهره‌گیری از بهترین مواد اولیه و با استفاده از روش‌های سنتی و مدرن، شیره‌هایی با کیفیت و طعمی بی‌نظیر تولید می‌کند.

گروه محسا، انواع شیره های طبیعی و ارگانیک را در گالن های 20 کیلویی، 5 کیلویی و 1 کیلویی به بازار عرضه می‌کند. این شیره ها در انواع مختلف از جمله شیره انگور، شیره خرما، شیره سیب، شیره انجیر، شیره توت سفید، شیره سه شیره، شیره چهار شیره و شیره پنج شیره تولید می‌شوند.

شیره های گروه محسا، دارای خواص متعددی برای سلامتی هستند. این شیره ها سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها هستند و می‌توانند به بهبود سلامت قلب، تقویت سیستم ایمنی بدن، پیشگیری از سرطان و کاهش وزن کمک کنند.
گروه محسا، محصولات خود را با قیمتی مناسب و رقابتی به بازار عرضه می‌کند..

خرید شیره انگور طبیعی

مزایای شیره های طبیعی و ارگانیک

شیره های طبیعی و ارگانیک، دارای مزایای متعددی نسبت به شیره های صنعتی هستند. این شیره ها:

  • از مواد اولیه طبیعی و ارگانیک تهیه می‌شوند و فاقد مواد نگهدارنده و افزودنی های مضر هستند.
  • دارای خواص متعددی برای سلامتی هستند و می‌توانند به بهبود سلامت قلب، تقویت سیستم ایمنی بدن، پیشگیری از سرطان و کاهش وزن کمک کنند.
  • طعم و عطر بهتری نسبت به شیره های مصنوعی دارند.
شیره سیب محسا
بهترین شیره سیب

نحوه مصرف شیره های طبیعی و ارگانیک

شیره های طبیعی و ارگانیک، را می‌توان به صورت مستقیم مصرف کرد یا در تهیه انواع غذاها، دسرها و نوشیدنی ها استفاده کرد. برخی از روش های مصرف شیره های طبیعی و ارگانیک عبارتند از:

  • مصرف مستقیم به عنوان یک میان وعده یا دسر
  • استفاده در تهیه انواع شیرینی جات
  • استفاده در تهیه انواع نوشیدنی ها مانند شیره انگور و شیره خرما
  • استفاده در تهیه انواع غذاها مانند خورشت ها و پلو ها
قیمت شیره انگور فله
بهترین شیره سیب

گروه محسا، یکی از بهترین تولیدکنندگان و فروشندگان انواع شیره های طبیعی و ارگانیک در ایران است. این گروه، شیره هایی با کیفیت و طعمی بی‌نظیر تولید می‌کند که دارای خواص متعددی برای سلامتی هستند. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر و یا دریافت قیمت روز انواع محصولات و شیره ها با گروه محسا تماس بگیرید و یا در شبکه‌های اجتماعی پیام بفرستید.


1- نحوه خرید تضمینی انواع شیره های طبیعی و شیره سیب چگونه است؟

شیره انگور اصل

برای خرید عمده انواع شیره های اصل و کاملا طبیعی میتوانید در شبکه های اجتماعی با ما تماس بگیرید و پیام بفرستید.
09180884852 هاشمی – اراک

2- قیمت شیره سیب در سال 1402 و 1403 چقدر است؟

فروش عمده شیره انگور گالنی

قیمت عمده شیره سیب طبیعی و اصل در سال 1402 تقریبا بین 57.000 تومان الی 59.000 تومان می باشد.


شیره سیب محسا

شیره سیب محسا یکی از بهترین شیره های ارگانیک است که از تغلیظ آب سیب به دست می‌آید.شیره محسا بدون مواد نگهدارنده و افزودنی های غیر مجاز تهیه می شود.این ماده غذایی طعمی شیرین و دلپذیر دارد و سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌ها است.

شیره انگور اصل ایران
بهترین شیره سیب

خواص شیره سیب ارگانیک

شیره سیب ارگانیک دارای خواص متعددی برای سلامتی است. برخی از این خواص عبارتند از:

  • بهبود سلامت قلب: شیره سیب حاوی مقادیر بالایی از پتاسیم است که می‌تواند به کاهش فشار خون کمک کند. همچنین، شیره سیب حاوی مقادیری از فلاونوئیدها است که می‌توانند به کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی کمک کنند.
  • تقویت سیستم ایمنی بدن: شیره سیب حاوی مقادیر بالایی از ویتامین C است که یک آنتی‌اکسیدان قوی است. ویتامین C می‌تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند و از بدن در برابر بیماری‌ها محافظت کند.
  • پیشگیری از سرطان: شیره سیب حاوی مقادیری از آنتی‌اکسیدان‌ها است که می‌توانند به کاهش خطر ابتلا به سرطان کمک کنند.
  • کاهش وزن: شیره سیب حاوی مقادیر بالایی از فیبر است که می‌تواند به کاهش اشتها و افزایش احساس سیری کمک کند. همچنین، شیره سیب حاوی مقادیری از پتاسیم است که می‌تواند به افزایش متابولیسم کمک کند.
خرید عمده شیره انگور شیره انجیر شیره خرما شیره سیب شیره توت (9)
بهترین شیره سیب

نکات مهم در تهیه شیره سیب

برای تهیه شیره سیب، ابتدا سیب‌ها را شسته و هسته‌های آن‌ها را خارج کنید. سپس، سیب‌ها را خرد کرده و در یک قابلمه بزرگ بریزید. مقداری آب به سیب‌ها اضافه کنید تا روی آن‌ها را بپوشاند. قابلمه را روی حرارت متوسط قرار دهید و اجازه دهید سیب‌ها بپزند و آب آن‌ها تبخیر شود.
هنگامی که آب سیب‌ها تبخیر شد و سیب‌ها به غلظت رسید، شیره سیب آماده است. شیره سیب را در یک بطری شیشه‌ای بریزید و در جای خنک و تاریک نگهداری کنید.
شیره سیب یک نوشیدنی طبیعی و مقوی است که می‌تواند به سلامتی شما کمک کند. با تهیه شیره سیب در منزل، می‌توانید از طعم و خواص بی‌نظیر آن لذت ببرید.

سه شیره و چهار شیره و پنج شیره اصل و طبیعی
بهترین شیره سیب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *