منوی سایت
تولیدکننده چهار شیره اصل و 100% طبیعی محسا

تولیدکننده چهار شیره اصل و 100% طبیعی محسا

تولیدکننده چهار شیره اصل و 100% طبیعی محسا در اراک هستیم تمامی سفارشات به سراسر کشور بصورت باربری ارسال شده و فقط در حجم عمده فروش داریم.

خرید مستقیم از تولید کننده :
09180884852 هـاشمـی
کانال محصول سالم در ایتا
+ پیام به مدیر سایت در ایتا

شیره انگور و خرما یک کیلویی و نیم کیلویی محسا-تولیدکننده چهار شیره اصل
تولیدکننده چهار شیره اصل

انواع محصولات مانند شیره های کاملاً طبیعی در 8 الی 9 نمونه مختلف و روغنهای کاملاً طبیعی بیش از ۵۰ نوع متفاوت در گروه محصول سالم (محسا) تولید و به بازار عرضه می گردد.

انواع شیره ها شامل موارد زیر می باشند:

  1. شیره انگور
  2. شیره انجیر
  3. شیره توت
  4. شیره خرما
  5. شیره سیب
  6. سه شیره
  7. چهار شیره
  8. پنج شیره
  9. شیره سفید

چنانچه قصد ارتباط مستقیم با تولیدکننده چهار شیره اصل و سایر شیره ها در ایران را دارید با این شماره تماس بگیرید یا در ایتا یا روبیکا پیام دهید … 09180884852 هاشمی – اراک

نحوه ارسال محصولات و سفارشات به صورت باربری و یا اتوبوسرانی می‌باشد و اکثر شهرهای کشور به صورت مستقیم امکان ارسال وجود دارد.

در فروش هر محصولی کیفیت حرف اول را می‌زند و گروه محصول سالم (محسا) برای اطمینان مشتریان گرامی و مصرف کنندگان عزیز تمامی شیره های تولیدی و یا روغن های تولیدی خود را با تضمین کیفیت به بازار عرضه می نماید تمامی محصولات با کیفیت فوق العاده و ۱۰۰ در صد طبیعی در حجم انبوه و به صورت فله تولید و در سریعترین زمان ارسال می شوند.

شیره انگور و انجیر اصل
تولیدکننده چهار شیره اصل

فروش عمده سه شیره ، چهار شیره و پنج شیره اصل

گروه محصول سالم (محسا) سفارشات را به صورت عمده ارسال می نماید و تمامی خریدها در حجم عمده بایستی انجام گردد تولید انواع شیره ها و روغن ها به صورت ظرفهای پنج و بیست کیلویی می‌باشد و در سریعترین زمان از طریق باربری به سراسر کشور ارسال میگردد.

ما تولیدکننده چهار شیره اصل و سایر شیره ها هستیم

بعضی از همکاران و مشتریان گرامی در مورد ظروف شیره ها و عسل ها از ما سوال میپرسند تمامی شیره ها در ظرف هایی با حجم ها و وزن های مختلف آماده و عرضه می گردد شما می توانید سفارش خود را به صورت عمده در ظرف های ۲۰ کیلویی و ۵ کیلویی ارائه دهید و یا چنانچه نیاز به ظرف های کوچک تر در اندازه یک و نیم کیلویی دارید این ظرف ها برایتان آماده می گردد.

سه شیره و چهار شیره و پنج شیره محسا
تولیدکننده چهار شیره اصل

قیمت محصولات با توجه به نوع شیره ها و همچنین حجم سفارشی مشتریان گرامی کمی متغیر میباشد از آنجایی که گروه محصول سالم (محسا) به صورت عمده فعالیت می نماید شما می توانید انواع شیره ها را در حجم بالا با قیمت ثابت از ما تهیه نمایید در شبکه‌های مجازی و یا به صورت مستقیم می توانید از قیمت های روز و موجودی انبار مطلع گردید (تماس بگیرید)

جهت تماس با تولیدکننده چهار شیره اصل شماره زیر را بگیرید

خرید مستقیم از تولید کننده :
09180884852 هـاشمـی
کانال محصول سالم در ایتا
+ پیام به مدیر سایت در ایتا

سه شیره و چهار شیره و پنج شیره محسا
تولیدکننده چهار شیره اصل

خرید اینترنتی چهار شیره و سه شیره

نحوه سفارش از گروه محصول سالم (محسا) به این صورت است که به راحتی می‌توانید در شبکه‌های مجازی و یا به صورت تماس مستقیم بعد از توافقات به عمل آمده در مورد میزان و حجم سفارش و همچنین نوع محصول و قیمت تمام شده اقدام نموده و همان روز و یا فردای آن روز سفارش خود را تحویل بگیرید.

شیره انگور و خرما یک کیلویی و نیم کیلویی محسا
تولیدکننده چهار شیره اصل

چهار شیره غلیظ بریکس 75 الی 77

غلظت شیره ها که با نام بریکس از آن نام برده می‌شود یکی از شاخصه ‌های مهم تشخیص کیفیت این محصول به شمار می رود شیره ها در گروه محصول سالم (محسا) با کیفیتی فوق العاده و بریکس بین 75 الی 77 می باشد که به عنوان یک غلظت فوق العاده به شمار می رود بصورت مستقیم از تولیدکننده چهار شیره اصل شیره مورد نیاز خود را تامین کنید.

شیره انگور اصل ایران
تولیدکننده چهار شیره اصل

چهار شیره خوشمزه ، خوش طعم و طبیعی

تمامی محصولات و شیره ها با طعمی بسیار عالی و دلچسب و کیفیتی فوق العاده و همچنین تضمین شده تقدیم مشتریان گرامی می گردد جهت دریافت اطلاعات تخصصی و کامل در مورد محصولات می توانید در طول شبانه روز با ما تماس بگیرید.

از بزرگترین مزیت های یک محصول خوب و عالی موضوع ارگانیک و طبیعی بودن این محصول می باشد که بعنوان یک شاخصه ارزشمند از آن یاد می شود شیره انگور و یا سایر شیره ها نیز از این قاعده مستثنا نبوده و بایستی کاملاً طبیعی و اصل باشند تیم محصول سالم (محسا) ارائه دهنده شیره های کاملاً طبیعی و ارگانیک با بالاترین درجه کیفیت می باشد.

شیره سیب و شیره انگور و شیره خرما اصل
تولیدکننده چهار شیره اصل

تیم محصول سالم بعنوان تولیدکننده چهار شیره اصل و 100% طبیعی محسا تولید کننده شیره های درجه یک و فله به صورت عمده در این زمینه فعالیت نموده و سفارش دهندگان می توانند بین یک ظرف ۲۰ کیلویی الی چند تُن سفارش شیره را از ما داشته باشند.

شیره انگور اصل
تولیدکننده چهار شیره اصل

1- قیمت چهار شیره اصل ، اعلا و استاندارد در ایران چقدر است؟

شیره انگور قرمز

در زمستان 1402 قیمت چهار شیره اصل و ارگانیک کارگاه تولیدی محسا بصورت عمده هر کیلو 58.000 تومان می باشد

2- چگونه میتوان چهار شیره باکیفیت تضمینی خریداری نمود؟

خرید شیره انگور اصل

راحتترین روش برقراری تماس تلفنی با گروه محصول سالم (محسا) می باشد تمامی شیره ها با تضمین کیفی و شرعی در کارگاه تولید به سراسر کشور ارسال می گردند.

3- چهار شیره از چه نوع شیره هایی تهیه شده است ؟ ترکیب چهار شیره چیست؟

شیره انگور و خرما یک کیلویی و نیم کیلویی محسا

چهار شیره از 4 نوع شیره کاملا طبیعی با نسبت مساوی تهیه می گردد
4 مدل شیره های چهار شیره عبارتند از:
+ شیره انگور
+ شیره انجیر
+ شیره خرما
+ شیره توت سفید

4- شیره انگور و چهار شیره کدام شهر معروف است؟

قیمت سه شیره یک کیلویی

تمامی شیره های اراک فوق العاده باکیفیت و معروف می باشند گروه محصول سالم واقع در شهر اراک تولید کننده و پخش کننده انواع شیره ها و روغن ها و … در سطح کشور می باشد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *