منوی سایت
خرید شیره انگور فله ای عمده در گالن 20 کیلویی

خرید شیره انگور فله ای عمده در گالن 20 کیلویی

خرید شیره انگور فله ای عمده در گالن 20 کیلویی و 5 کیلویی در اراک امکان پذیر می باشد تیم محصول سالم بغیر از انواع شیره ها در زمینه فروش سرکه هاو ارده و عسل نیز با کیفی ممتاز فعال می باشد.

خرید مستقیم از تولید کننده :
09180884852 هـاشمـی
کانال محصول سالم در ایتا
+ پیام به مدیر سایت در ایتا

خرید شیره انگور فله ای

شیره انگور به صورت فله با امکان ارسال به سراسر کشور در ظرف های ۲۰ کیلویی و ۵ کیلویی در کارخانه تولیدی شیره در اراک به فروش میرسد.

محصول سالم(محسا) فروش انواع شیره و سرکه و روغن و صابون طبیعی

اگر به دنبال خرید عمده انواع شیره های طبیعی با تضمین کیفیت می باشید پیشنهاد می کنیم با ما تماس بگیرید و یا در شبکه‌های مجازی پیام بفرستید

گروه محصول سالم فروشنده انواع شیره های کاملاً طبیعی و تضمینی به سراسر کشور به صورت عمده می باشد جهت خرید شیره انگور فله ای با ما تماس بگیرید.

1- شیره انگور محسا از چه نوع انگوری تهیه می شود؟

شیره انگور محسا از انگورهای سیاه و قرمز تهیه می شود. این انگورها از نوع انگورهای درشت هستند که دارای پوست نازک و گوشت آبدار هستند.

2- شیره انگور محسا چه خواصی دارد؟

شیره انگور محسا دارای خواص متعددی برای سلامتی است. این شیره منبع خوبی از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها است. شیره انگور محسا می تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش کلسترول، کاهش فشار خون، تقویت قوای جنسی، بهبود عملکرد گوارش، پیشگیری از سرطان، افزایش انرژی و چاقی صورت کمک کند.

3- شیره انگور محسا چه طعمی دارد؟

شیره انگور محسا دارای طعمی شیرین و ملس است. این شیره دارای عطر ملایمی از انگور است.

4- شیره انگور محسا چگونه تهیه می شود؟

شیره انگور محسا از انگورهای تازه و سالم تهیه می شود. این انگورها پس از چیدن، شسته می شوند و سپس در دستگاه های مخصوصی، آبگیری می شوند. آب انگور حاصل از آبگیری، سپس در دیگ های بزرگی جوشانده می شود تا به غلظت مورد نظر برسد.

خرید شیره انگور فله ای عمده در اراک امکان پذیر می باشد. تیم محصول سالم، تولید کننده و فروشنده انواع شیره های طبیعی و تضمینی، شیره انگور را در گالن های 20 کیلویی و 5 کیلویی به صورت عمده به سراسر کشور ارسال می کند.

شیره انگور اصل محسا

شیره انگور محصول سالم، از انگورهای رسیده و سالم تهیه می شود. این شیره دارای غلظت بالا (بریکس 77) و رنگ و طعم طبیعی و مطلوبی است.

قیمت شیره انگور محصول سالم، بسیار مناسب و رقابتی است. این قیمت با توجه به کیفیت بالای شیره انگور، بسیار مقرون به صرفه است.

بهترین نوع شیره انگور برای خرید

برای خرید شیره انگور فله ای عمده در اراک، می توانید با شماره 09180884852 تماس بگیرید یا از طریق سایت محصول سالم سفارش خود را ثبت کنید.

سایر محصولات تیم محصول سالم

تیم محصول سالم، تولید کننده و فروشنده انواع شیره ها، سرکه ها، ارده و عسل با کیفیت ممتاز است. این تیم، شیره انگور فله ای عمده را در گالن های 20 کیلویی و 5 کیلویی به صورت عمده به سراسر کشور ارسال می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید شیره انگور، می توانید با شماره 09180884852 تماس بگیرید یا از طریق سایت محصول سالم سفارش خود را ثبت کنید.

فروش عمده شیره انگور گالنی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *