منوی سایت
خرید شیره ی انگور اصل و 100% طبیعی

خرید شیره ی انگور اصل و 100% طبیعی

ما خرید شیره ی انگور اصل و 100% طبیعی را برای هموطنان گرامی آسان نموده ایم کلیه شیره ها در 8 نمونه متفاوت با تضمین کیفیت و قیمتی عالی به فروش میرسند.

09180884852 هاشمی (تماس – پیامک – ایتا – روبیکا)
+ کانال محصول سالم در ایتا
+ پیام به ادمین (مدیر سایت) در ایتا

خرید شیره ی انگور اصل و 100% طبیعی

تیم محصول سالم نزدیک به یک دهه در زمینه تولید و فروش محصولات کاملا طبیعی مانند انواع شیره های طبیعی و ارگانیک و انواع رب های میوه جات کاملاً طبیعی فعالیت داشته و امروزه در فضای اینترنتی نیز فروش انواع شیره های طبیعی و سایر محصولات را با همان کیفیت و مرغوبیت ادامه می‌دهد.

خوشبختانه تمامی محصولات دارای تضمین کیفیت می باشد شیره انگور که خواص بسیار زیادی دارد دارای مشتریان بسیار زیادی در بین ایرانیان بوده و علاقه مندان به این محصول می توانند این محصول شیرین و خوشمزه را از تیم ما با قیمتی عمده و مناسب تهیه کنند.

فروش شیره انگور در ایران

فروش شیره انگور در سراسر ایران توسط تیم محسا (محصول سالم) انجام می شود جهت خرید و یا سفارش شیره انگور عسلی و خوشمزه می توانید با شماره درج شده در ادامه همین مطلب با ما ارتباط بگیرید.


از کجا شیره انگور بخریم؟

شما به دو روش می توانید برای ثبت سفارش و خرید شیره انگور اقدام کنید:
روش اول خرید به صورت مستقیم و تلفنی می باشد و روش دوم ثبت سفارش از طریق شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و واتساپ می باشد شماره تلفن در همین صفحه درج شده است.

قیمت شیره انگور اصل و ارگانیک چقدر است؟

قیمت شیره انگور اصل و ارگانیک با توجه به حجم خرید مشتریان مبلغی بین ۱۹ هزار تومان الی ۲۲ هزار تومان می باشد البته این قیمت برای سال ۱۴۰۰ لحاظ گردیده است.

خرید شیره عسلی و خوشمزه چگونه است؟

براحتی با شماره گیری شماره تلفن 09180884852 (مهندس هاشمی) میتوانید خرید شیر عسلی و خوشمزه در هر میزان که نیاز دارید را انجام دهید ارسال بار به صورت باربری به سراسر کشور و تمامی شهرها در سریع‌ترین زمان ممکن صورت می پذیرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *