منوی سایت
خرید صابون سفیداب طبیعی محسا بسته 3 تایی

خرید صابون سفیداب طبیعی محسا بسته 3 تایی

خرید صابون سفیداب طبیعی محسا بصورت عمده با قیمتی رقابتی و کیفیتی فوق العاده در گروه محصول سالم امکان پذیر می باشد این صابونها کاملا طبیعی بوده و هیچگونه مواد شیمیایی در آن استفاده نشده است.

صابون سفیداب چیست؟

صابون سفیداب صابونی بوده که برای لایه برداری و شفاف سازی پوست کاربرد داشته و میتوان از آن برای باز نمودن منافذ پوست بهره برد البته در این زمینه محصولات و صابونهای دیگری نیز وجود دارد.

از صابون سفیداب می توانید روزانه مانند یک صابون معمولی بهره ببرید و برای شستن دست و صورت خود از آن استفاده نمایید لایه بردار بودن این محصول میتواند برای باز کردن منافذ پوستی و همچنین پاکسازی پوست دست و صورت از چربی ها و … کمک بزرگی نماید

بهتر است اگر در طول روز از صابون سفیداب چندین بار استفاده می نمایید بعد از مصرف صابون و شستشوی آن از کرم مرطوب کننده و یا روغن طبیعی مناسب برای چربی پوست بهره ببرید (مانند روغن شتر مرغ )

09180884852 هاشمی (تماس – پیامک – ایتا )
کانال محصول سالم در ایتا
پیام به ادمین (مدیر سایت) در ایتا

صابون سفیداب برای جوش

از صابون های سفیداب طبیعی برای جوش میتوان بهره برد این محصول بصورت مصرف روزانه یک الی سه بار می تواند درزیباسازی پوست و رفع جوشها موثر باشد.

وجود جوش های روی پوست به خاطر عوامل و دلایل مختلفی می باشد و اکثراً در ناحیه صورت باعث اذیت و ناراحتی فرد می باشد چنانچه شما از صابون سفید اب برای رفع جوش و یا برطرف کردن جای جوش استفاده می کنید به موارد زیر توجه کنید:

در ابتدای کار لازم است بدانید که دلیل اصلی وجود جوش در روی صورت شما چه می باشد چون عوامل مختلفی در بروز جوش در صورت وجود دارد چنانچه بهتر بتوانید تشخیص دهید که عامل اصلی وجود جوش چیست در نتیجه در درمان آن نیز بهتر می توانید اقدام کنید صابون سفیداب برای برطرف کردن جوش های کوچک و همچنین رفع جای جوش های قدیمی می تواند کمک بزرگی به شما داشته باشد

همانطور که در خطوط بالا نیز توضیح دادیم از صابون سفیدآب برای لایه برداری پوست به بهترین شکل ممکن می توان استفاده نمود این صابون خواص و کاربردهای متنوعی برای زیبا سازی و روشن کنندگی پوست دارد که هر فرد با توجه به نیاز خود می‌تواند از این محصول به صورت عادی در طول شبانه روز استفاده نماید.

صابون سفیداب

صابون سفیداب برای دست و صورت

اگر بدنبال یک صابون برای شستن و سفیدکنندگی(لایه برداری پوست) برای دست و صورت هستید بهترین گزینه صابون سفیداب طبیعی و اصل محسا می باشد.

در تمامی منازل از صابون ها با کیفیت ها و تنوع های مختلف استفاده می گردد بهتر است برای شستشوی دست و صورت خود از صابون های طبیعی استفاده کنید تا دست و صورت خود را لطیف نگه داشته و هیچ گونه عارضه ای برای شما به وجود نیاید در سرویس بهداشتی و یا در طول روز برای شستشوی دستها و صورت خود می توانید به آسانی و با خیالی آسوده از صابون سفیداب طبیعی استفاده نمایید این صابون با توجه به کیفیت فوق العاده و طبیعی بودن آن و همچنین قیمتی مناسب به عنوان یک گزینه بسیار به صرفه و تاثیرگذار برای تمامی خانواده ها می تواند انتخاب گردد.

گروه محصول سالم تولید کننده انواع صابون های طبیعی مانند صابون سفیداب ، صابون زردچوبه ، صابون زغال ، و … می باشد.

فواید و کاربردهای صابون سفیداب

فواید و کاربردهای صابون سفید اب در ادامه ارائه شده است:

  • لایه بردار طبیعی
  • روشن کننده پوست
  • از بین برنده اثرات جوش و لک
  • رفع تیرگی
  • سفیدکنندگی پوست
  • نرمی و لطافت پوست

عوارض صابون سفیداب

مصرف صابون های سفیداب بصورت معمولی هیچگونه عوارضی ندارد اما اگر مصرف هر محصولی را بیش از اندازه انجام دهید مطمئنا ممکن است موجب بروز مشکلاتی گردد پس در زمینه مصرف صابون سفیداب هم زیاده روز ننمایید چراکه این محصول لایه بردار می باشد.

قیمت صابون سفیداب سال 1402

قیمت صابون های سفیداب بصورت عمده به تمامی همکاران و فروشندگان در سراسر کشور بصورت تلفنی ارائه می گردد اما در جریان باشید که هر عدد صابون سفید اب 90 گرمی مبلغی بین 19.000 تومان الی 20.000 تومان می باشد.

قیمت صابون سفیداب با توجه به تعداد سفارش همکاران و مشتریان گرامی در سراسر کشور متغیر می باشد و قیمت هایی که در خطوط بالا ارائه شد برای تعداد عمده حداقل ۱۰۰ عدد می باشد و چنانچه شما نیاز به خرید صابون سفیداب با قیمت مناسب را دارید پیشنهاد می کنیم با ما تماس بگیرید تا در این زمینه هماهنگی های لازمه صورت گیرد.

طرز استفاده از صابون سفیداب

اگر بدنبال طرز استفاده صحیح از صابون سفیداب هستید باید گفت که همانطور که در بالا نیز گفتیم سعی کنید از این صابون بصورت معمولی مانند سایر صابونها بهره ببرید و در استفاده از آن زیاده روی نکنید بعد از استفاده از صابون روی پوست خود بهمراه کف صابون به آرامی ماساژ داده و بعد از یک دقیقه ماساژ شستشو با آب گرم انجام دهید.

خرید اینترنتی صابون سفیداب محسا

خرید اینترنتی صابون سفیداب محسا با بالاترین کیفیت و بصورت عمده امکان پذیر می باشد اما پیشنهاد میکنیم قبل از اقدام به خرید با ما بصورت تلفنی صحبت نمایید. هاشمی 09180884852

جهت خرید اینترنتی انواع صابون های طبیعی مانند صابون سفیداب محصول سالم می توانید از طریق سایت ما اقدام نمایید در صورت کلی چنانچه سفارش شما به صورت عمده می باشد پیشنهاد می کنیم در ابتدای کار با ما تماس گرفته تا با توجه به نیاز شما و همچنین شهرتان ، محصول بسته بندی شده و خدمت شما ارسال گردد صابونها به عنوان یک محصول اصل و بدون عوارض می تواند در تمامی خانواده ها مورد استفاده قرار گیرد.

خرید محصولات سالم روغن طبیعی و شیره ها

نحوه مصرف صابون های سفیداب چگونه است؟

مانند صابونهای معمولی میتوانید روزانه چند بار از این صابونهای طبیعی استفاده نمایید بخاطر لایه بردار بودن اگر پوست شما اذیت می شود تعداد مصرف را کمتر کنید بهتر است بعد استفاده از صابون وقی که کف روی دست و صورت وجود دارد کمی مالش انجام دهید و بعد با آب ولرم بشویید.

قیمت صابون سفیداب چقدر است؟

بصورت عمده قیمت صابون های سفیداب ، صابون زردچوبه ، صابون زغال و … هر عدد تقریبا 20.000 تومان می باشد.

از کجا صابون سفیداب طبیعی ، اصلی ، خوب و باکیفیت تهیه کنیم؟

برای تهیه انواع صابون کاملا طبیعی با کیفیت فوق العاده می توانید با ما تماس بگیرید و یا در ایتا و روبیکا یا واتساپ پیام بفرستید. هاشمی 09180884852

‫3 نظر

  • admin گفت:

    بسیار عالی و باکیفیت
    خسته نباشید خدمت گروه محصول سالم همشهریای گل خودمون.

  • محمد پورنیازی گفت:

    سلام مهندس هاشمی
    قبلا از شما خرید داشتیم تعداد 500 عدد صابون.
    ما شرکت پخش داریم و در تهران فعالیت میکنیم
    تماس گرفتم موفق به ارتباط نشدم.
    چنانچه ماهیانه تعداد عمده نیاز داشته باشیم امکان تامین دارید بعنوان مثال هر ماه بین 3000 الی 5000 عدد.
    قیمت هم لطف کنید
    صابون زردچوبه و زغال شما فوق العاده بود
    ارادتمند شما پورنیازی

  • admin گفت:

    سلام جناب پورنیازی
    بله هر تعداد از محصولات ما را نیاز داشته باشید قابل تامین می باشد

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *