منوی سایت
بازار شیره خرما – خرید تضمینی

بازار شیره خرما – خرید تضمینی

بازار شیره خرما با خریدی تضمینی از محصولات سالم امکان پذیر می باشد این شیره در کیفیتی فوق العاده با غلظتی بالا عرضه می گردد.

بازار شیره خرما کجاست؟

بعضی از مشتریان بدنبال بازار شیره خرما و سایر شیره ها هستند امروزه با وجود شبکه های مجازی و یا سایت های بسیار متنوع برای ارائه محصولات مختلف همه مشتریان به راحتی می توانند قبل از خرید هر محصولی مشخصات کاملی از محصولات را مشاهده نمایند و در صورت لزوم با برقراری تماس به صورت تلفنی و روش های دیگر نسبت به خرید اقدام نمایند و یا از طریق همان سایت خرید خود را ثبت کنند.

گروه محصول سالم شیره های مختلفی را تولید و با کیفیت فوق العاده در ظرفهای ۲۰ کیلویی و5 کیلویی به بازار عرضه می کند تمامی محصولات با تضمین کیفیت و همچنین غلظت بالای بریکس ۷۵ می باشد
یکی از بزرگترین مزیت های همکاری با ما این است که ما محصولات را کاملا طبیعی و همچنین در زمانی بسیار سریع برای مشتریان ارسال می نمایید جهت تهیه انواع شیره ها مانند شیره خرما و شیره انگور و….. با شماره ( 09180884852 هاشمی ) تماس بگیرید و یا در شبکه‌های مجازی( ایتا یا روبیکا ) پیام بفرستید تا مشخصات محصولات و یا لیست موجودی و همچنین قیمت های روز سفارشات ارائه گردد.

شیره توت و انگور و خرما و سیب و انجیر-بازار شیره خرما
بازار شیره خرما

خرید از بازار شیره خرما در منزل تان صورت می گیرد و تنها کافیست با برقراری ارتباط سفارشات خود را ثبت کنید بسیاری از مشتریان ما بعد از یک بار خرید به عنوان مشتری ثابت سفارشات خود را ثبت می کنند.

شما نیز اگر به دنبال بازار شیره خرما و یا بازار شیره های دیگر هستید نیازی نیست تا جستجوی خود را به صورت حضوری انجام دهید راحت ترین روش خرید از گروه محصول سالم با اطمینان خاطر و تضمین کیفیت میباشد قیمتهای محصولات ما در پایین ترین سطح ممکن نسبت به بازار ارائه می گردد پیشنهاد می کنیم قبل از خرید نسبت به دریافت مشاوره و یا دریافت مشخصات محصولات مورد نیاز خود در شبکه‌های مجازی پیام بفرستید.

شیره خرما محسا

بازار شیره خرما کجاست؟

قیمت سه شیره یک کیلویی

در منزل خود بازار شیره خرما را داشته باشید به راحتی با برقراری تماس تلفنی می توانید محصولات تضمین شده و با کیفیت را سفارش دهید فروش ما به صورت عمده می باشد.
فروش شیره 09180884852 هاشمی – اراک

قیمت شیره خرمای اصل در سال جدید چقدر است؟

رب انار محلی

با توجه به میزان سفارش همکاران ، قیمت شیره خرما متغیر است البته کیفیت شیره خرما در بازار بسیار متنوع می باشددر پاییز 1402 به ازای هر کیلو 36 هزار تومان الی 38 هزار تومان متغیر می باشد دلیل اصلی برای تغییر این قیمت به خاطر کیفیت خرمای استفاده شده برای شیره گیری می باشد که شیره هایی با کیفیت های متنوع را خواهد داشت.


بازار شیره خرما در ایران

بازار شیره خرما یکی از بازارهای پر رونق در ایران است. این بازار به دلیل وجود تولید کنندگان متعدد و کیفیت بالای محصولات، همواره مورد توجه مشتریان قرار دارد
تولید شیره خرما در ایران قدمتی طولانی دارد. این محصول از دیرباز در ایران تولید و مصرف می شده است. امروزه نیز تولید شیره خرما در ایران رونق بسیاری دارد.

شیره انگور اصل ایران

محصولات شرکت محصول سالم

شرکت محصول سالم یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید شیره خرما ، شیره انگور ،شیره انجیر، شیره توت ، شیره سیب ،سه شیره، چهار شیره ، پنج شیره وشیره سفید هزاوه می باشد. این شرکت با بهره گیری از دانش و تجربه کارشناسان خود، محصولاتی با کیفیت و طبیعی تولید می کند.
(اصل و طبیعی بودن شیره ها، شعار گروه محصول سالم است)

5 شیره

انواع بسته بندی شیره ها

شرکت محصول سالم انواع شیره ها را تولید می کند. این شیره ها در دو نوع ظرف ۲۰ کیلویی و ۵ کیلویی عرضه می شوند.
گروه محصول سالم (محسا)به سفارش مشتریان خود شیره ها را در ظرف های 1 کیلویی و نیم کیلویی به صورت عمده نیز بسته بندی می کند.

ویژگی های شیره خرمای شرکت محصول سالم

شیره خرما محسا(محصول سالم) دارای ویژگی های زیر است:

  • کیفیت بالا
  • طبیعی بودن
  • غلظت بالای بریکس ۷۵
  • ارسال سریع و آسان (به صورت باربری)
فروش شیره انگور طبیعی و 100 درصد اصل

برای خرید شیره خرمای با کیفیت بالا، باید نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • شیره خرما باید دارای رنگ تیره و غلظت بالایی باشد.
  • شیره خرما نباید حاوی مواد افزودنی مانند شکر، گلوکز و غیره باشد.
  • شیره خرما باید دارای طعم و عطر طبیعی خرما باشد.

با توجه به این نکات می توانید شیره خرمای با کیفیت و طبیعی را از گروه محصول سالم خریداری کنید.

شیره انگور اصل محسا


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *