منوی سایت
تولیدکننده شیره انجیر اصل و 100% طبیعی

تولیدکننده شیره انجیر اصل و 100% طبیعی

تیم محصول سالم (محسا) تولیدکننده شیره انجیر اصل و 100% طبیعی در سطح کشور بوده و در حجم عمده بصورت تناژ فروش انواع شیره های تضمینی را انجام می دهد.

شیره انگور اصل شیره انجیر اصل

09180884852 هاشمی (تماس – پیامک – ایتا – روبیکا)
کانال محصول سالم در ایتا
+ پیام به ادمین (مدیر سایت) در ایتا

خرید شیره انجیر اصل با تضمین کیفیت

همانطور که میدانید تنوع بالای شیره ها و رب میوه جات طبیعی باعث شده تا کاربردهای متفاوت و تنوع غذایی مختلفی در این زمینه به وجود آید خوشبختانه شیره های انگور که به عنوان یک محصول پرطرفدار می باشد با بالاترین کیفیت تضمین شده در اختیار مشتریان قرار داده می شود.

این محصول به عنوان یک محصول پر مصرف کاربردهای بسیار زیادی دارد به عنوان مثال در صبحانه به همراه ارده می توان از انواع شیره ها مانند شیره انگور بهره برد.

شیره انگور و انجیر اصل

نحوه ارسال شیره انجیر به سراسر کشور

اکثر سفارشات در همان روز سفارش ارسال می شوند چنانچه سفارشات بعد از ظهر و یا شب باشد فردای همان روز از طریق باربری ارسال خواهد شد.

ما تمامی محصولات را از لحاظ کیفیت تضمین می نماییم چنانچه مشتریان مایل باشند می توانند برگه آزمایش تمامی محصولات را مشاهده کرده و اگر پارامترهای گفته شده با برگه‌آزمایش همسان نبود خسارت و مرجوعی پذیرفته می گردد.

شیره انگور اصل

قیمت تولیدکننده شیره انجیر اصل

قیمت های ارائه شده برای محصولات برای حجم سفارش عمده می باشد و از طریق باربری در هر میزان سفارش که داشته باشید انواع شیره ها ارسال می گردند.

ما تولیدکننده شیره انجیر اصل و 8 نمونه شیره دیگر هستیم قیمتهای روز را با برقراری تماس از ما دریافت کنید.

در سال 1402 و 1401 قیمت شیره انجیر و همچنین شیره انگور به صورت عمده در گالن های 20 کیلویی به ازای هر کیلوگرم بین 55الی 60 هزار تومان میباشد تمامی شیره ها با تضمین کیفیت و کاملا اصل و طبیعی تولید و بسته بندی می گردند.

شیره انگور و انجیر اصل

اگر قصد سفارش دارید پیشنهاد می‌کنیم در شبکه های مجازی مانند واتساپ و ایتا پیام دهید و یا تماس بگیرید تا از نحوه سفارش مطلع گردید به راحتی میتوانید بعد از ثبت درخواست خود و پرداخت هزینه شیره ها ، این محصولات را در سریعترین زمان تحویل بگیرید.

شیره های طبیعی- تولیدکننده شیره انجیر اصل و 100% طبیعی
تولیدکننده شیره انجیر اصل و 100% طبیعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *