منوی سایت
خرید روغن جوجوبا اصلی 1 لیتری

خرید روغن جوجوبا اصلی 1 لیتری

خرید روغن جوجوبا اصلی 1 لیتری در گروه محصول سالم با بهترین کیفیت امکان پذیر می باشد انواع روغنهای درمانی و خوراکی بصورت لیتراژ به سراسر کشور ارسال می گردد.

09180884852 هـاشمـی
کانال محصول سالم در ایتا
+ پیام به مدیر سایت در ایتا

کانال ایتا محصول سالم
خرید عمده روغن زیتون - خرید روغن جوجوبا اصلی
خرید روغن جوجوبا اصلی

در گروه محصول سالم (محسا) روغنهایی شامل موارد زیر ارائه می گردد:


خرید روغن جوجوبا اصلی

روغن جوجوبا یک روغن گیاهی است که از دانه های درخت جوجوبا که بومی آمریکای شمالی است، استخراج می شود. این روغن دارای خواص درمانی و زیبایی بی شماری است و به دلیل شباهت ساختاری آن به سبوم، ماده چرب طبیعی پوست، به عنوان یک مرطوب کننده عالی برای پوست و مو شناخته می شود.

خرید عمده روغن بادام روغن زیتون و روغنهای طبیعی و ارگانیک (7)
خرید روغن جوجوبا اصلی

خرید روغن جوجوبا اصلی در گروه محصول سالم

گروه محصول سالم یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه فروش محصولات طبیعی و ارگانیک است که روغن جوجوبا اصل 1 لیتری را با بهترین کیفیت و قیمت به مشتریان خود ارائه می دهد. این روغن با استفاده از روش های کاملاً طبیعی و بدون استفاده از مواد شیمیایی مضر تولید شده است و دارای خواص زیر است:

خرید عمده روغن بادام روغن زیتون و روغنهای طبیعی و ارگانیک (7)
خرید روغن جوجوبا اصلی

1- خواص روغن جوجوبا چیست؟

مرطوب کننده و نرم کننده پوست ،کمک به درمان آکنه و جوش ،کاهش چین و چروک و سفت کننده پوست ،کمک به درمان ریزش مو و تقویت رشد مو ،ضد التهاب و تسکین دهنده پوست

2- روش خرید روغنها به چه صورت می باشد؟

برای خرید و سفارش محصولات از سایت محصول سالم می توانید از طریق تلفنی ارتباط بگیرید .و بعد از راهنمایی های مورد نیاز خرید کنید .ارسال به صورت باربری می باشد

3- قیمت روغن های در مانی به چه صورت می باشد؟

برای اطلاع از قیمت روز تمامی روغن ها می توانید به آدرس کانال ایتا مراجعه کنید و یا از طریق تماس تلفنی از قیمتها مطلع شوید.


روغن های درمانی و خوراکی گروه محصول سالم

گروه محصول سالم علاوه بر روغن جوجوبا، انواع روغن های درمانی و خوراکی دیگر را نیز با بهترین کیفیت و قیمت به مشتریان خود ارائه می دهد. این روغن ها شامل موارد زیر هستند:

روغن بادام و کنجد
خرید روغن جوجوبا اصلی

روش خرید روغن جوجوبا اصلی محصول سالم

برای خرید روغن جوجوبا اصلی 1 لیتری از گروه محصول سالم، می توانید به سایت این فروشگاه مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب محصول، می توانید آن را به سبد خرید خود اضافه کرده و مراحل خرید را تکمیل کنید. سفارش شما پس از پرداخت هزینه، در اسرع وقت به آدرس مورد نظر شما ارسال خواهد شد.

البته بصورت تماس تلفنی نیز میتواید سفارشات خود را ثبت نمایید.

روغن بادام و کنجد
خرید روغن جوجوبا اصلی

قیمت روغن جوجوبا اصلی 1 لیتری

قیمت روغن جوجوبا اصلی 1 لیتری در گروه محصول سالم بخاطر نوسانات در بازار قیمت این محصول متغیر می باشد جهت دریافت قیمت روز انواع روغنهای درمانی و خوراکی تماس بگیرید و یا در کانال ما عضو گردید.

روغن بادام و کنجد-خرید روغن جوجوبا اصلی
خرید روغن جوجوبا اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *