منوی سایت
خرید عمده روغن بادام تلخ در تهران

خرید عمده روغن بادام تلخ در تهران

خرید عمده روغن بادام تلخ در تهران را با اطمینان خاطر انجام دهید کیفیت بالای روغنها کاملا تضمینی و عالی می باشد جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید تماس بگیرید یا در شبکه های اجتماعی ارتباط بگیرید.

09180884852 هـاشمـی
کانال محصول سالم در ایتا
+ پیام به مدیر سایت در ایتا

کانال ایتا محصول سالم
روغن بادام و کنجد-خرید عمده روغن بادام تلخ در تهران
خرید عمده روغن بادام تلخ در تهران

فروش روغن بادام تلخ و شیرین در تهران

فروش روغن بادام تلخ و شیرین در تهران توسط تیم محصول سالم انجام میگیرد و تمامی هموطنان براحتی در هر میزان که روغن بادام تلخ و شیرین نیاز دارند میتوانند از طریق همین سایت درخواست خود را ثبت نمایند
( خرید اینترنتی با مراجعه به فروشگاه یا تماس تلفنی با ما 09180884852 هاشمی )


خرید عمده روغن بادام تلخ در تهران

برای خرید روغن بادام تلخ و شیرین از گروه محصول سالم می توانید در تمامی ایام هفته به صورت تلفنی سفارش دهید و بعد از تاییده، محصولات بار نامه می شود و در همان روز ارسال می گردد.بجز روزهای تعطیل و تا ساعت 12ظهر محصولات ارسال می شود

روغن بادام
خرید عمده روغن بادام تلخ در تهران

خواص روغن بادام تلخ برای پوست:


روغن بادام تلخ دارای خواص مرطوب کننده و نرم کننده بسیار قوی است که باعث می‌شود پوست نرم و لطیف شود. این روغن همچنین دارای خواص آنتی اکسیدانی است که باعث جلوگیری از پیری زودرس پوست می‌شود. همچنین خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی آن باعث می‌شود تا پوست از عفونت‌ها و التهاب‌ها محافظت شود.

خواص روغن بادام تلخ برای مو:

روغن بادام تلخ دارای خواص مرطوب کننده و تقویت کننده مو است. استفاده از این روغن باعث می‌شود تا موها نرم و لطیف شوند و از خشکی و شکستگی جلوگیری شود. همچنین خواص ضد باکتریایی آن باعث می‌شود تا پوست سر از عفونت‌ها و التهاب‌ها محافظت شود.


روغن بادام تلخ یک روغن گیاهی با خواص بسیار مفید برای سلامتی پوست، مو و همچنین در آشپزی است. استفاده از این روغن به عنوان یک محصول طبیعی واقعی می‌تواند به بهبود سلامت عمومی کمک کند.

کانال ایتا محصول سالم
خرید عمده روغن بادام تلخ در تهران


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *