منوی سایت
خرید عمده روغن سیاهدانه خالص 1 و 20 لیتری

خرید عمده روغن سیاهدانه خالص 1 و 20 لیتری

خرید عمده روغن سیاهدانه خالص 1 و 20 لیتری در تمامی شهرهای کشور بصورت مستقیم از تولید کننده امکان پذیر می باشد گروه محصول سالم در زمینه تولید انواع روغنهای طبیعی فعالیت می نماید.

09180884852 هـاشمـی
کانال محصول سالم در ایتا
+ پیام به مدیر سایت در ایتا

کانال ایتا محصول سالم
روغن بادام و کنجد محسا-خرید عمده روغن سیاهدانه خالص
خرید عمده روغن سیاهدانه خالص

خرید عمده روغن سیاهدانه خالص

گروه محصول سالم، تولید کننده انواع روغن های طبیعی، امکان خرید عمده روغن سیاهدانه خالص را در تمامی شهرهای کشور فراهم نموده است. این روغن پر مصرف در دو حجم 1لیتری و 20 لیتری عرضه می شود و می توان آن را به صورت عمده و مستقیم از تولید کننده خریداری نمود.

روغن سیاهدانه از دانه های گیاه سیاهدانه به دست می آید. این روغن دارای خواص دارویی و درمانی بسیاری است و برای درمان بیماری های مختلفی از جمله بیماری های قلبی، عروقی و بیماری های پوستی و … استفاده می شود.

روغن بادام اصل و طبیعی محسا
خرید عمده روغن سیاهدانه خالص

برای خرید عمده روغن سیاهدانه خالص از گروه محصول سالم، می توانید از طریق وب سایت این شرکت یا تماس با شماره تلفن های زیر اقدام نمایید:

09180884852 هاشمی

در هنگام خرید، لازم است به کیفیت روغن سیاهدانه توجه نمایید. روغن سیاهدانه اصل، رنگی سیاه و غلیظ دارد و بوی خاصی دارد روغن سیاهدانه را می توان به صورت موضعی مصرف نمود.

با توجه به خواص دارویی و درمانی روغن سیاهدانه، خرید این روغن به صورت عمده، می تواند برای افرادی که به دنبال کسب درآمد هستند، یک فرصت مناسب باشد.

d 2
خرید عمده روغن سیاهدانه خالص

خواص و مزایای استفاده از روغن سیاه دانه مالشی با طبع گرم بسیار زیاد است. این روغن دارای خواص ضد التهابی، ضد باکتریایی، ضد قارچی و ضد ویروسی است که باعث درمان بسیاری از مشکلات پوستی و عضلانی-اسکلتی می‌شود. همچنین این روغن دارای خواص آرامبخش و رفع استرس است که باعث افزایش رضایت و آرامش شخصی می‌شود.

روغن سیاه دانه مالشی با طبع گرم برای مالش و ماساژ بدن بسیار مناسب است. این روغن به دلیل خواص گرم کننده‌اش، باعث تحریک خونرسانی به بافت‌های عمقی پوست می‌شود که منجر به تسکین دردهای عضلانی و مفصلی می‌شود. همچنین این روغن باعث تسکین التهابات پوست و درمان زگیل‌خوردگی‌ها و سوختگی‌ها می‌شود.

برای استفاده از روغن سیاه دانه مالشی با طبع گرم، مقدار کمی از روغن را روی ناحیه مورد نظر بمالید و به آرامی با حرکات گردان و فشار دادن به ناحیه مورد نظر، ماساژ داد. بهتر است از این روغن برای مالش بعد از حمام یا در حالت پوست خشک استفاده شود تا روغن بهتر جذب شود.

با توجه به خواص درمانی و آرامش بخش روغن سیاه دانه مالشی ، استفاده از این روغن برای مالش و ماساژ بدن توصیه می‌شود. اما قبل از استفاده از هر گونه روغن یا محصولات طبیعی دیگر، بهتر است با پزشک یا متخصص پوست و زیر نظر فرد متخصص استفاده شود تا هر گونه عوارض جانبی جلوگیری شود

کانال ایتا محصول سالم

1- ارسال روغنها به چه صورت می باشد؟

گروه محصول سالم برای ارسال محصولات به سراسر کشور به صورت باربری ارسال می کند.ارسال به صورت باربری بسیار زودتر و سالمتر و با هزینه کم به دست مشتریان می رسد.
ارسال بار همه روزه تا ساعت 12ظهر ارسال می گردد.( به جز روزهای تعطیل )

2- قیمت روغن سیاهدانه چقدر است؟

به خاطر نوسانات بازار قیمتها تغییر می کنند برای اطلاع از قیمت محصولات می توانید در کانال ایتا ما عضو شوید چون قیمتها بروز می باشند و یا با شمارهزیر تماس بگیرید . 09180884852 هاشمی محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *