منوی سایت
شيره انگور قيمت ظرف 1 و 5 کیلو

شيره انگور قيمت ظرف 1 و 5 کیلو

شيره انگور قيمت ظرف 1 و 5 کیلو بدون واسطه و کیفیت تضمینی در محصول سالم دریافت کنید با تماس مستقیم میتوانید سفارشات خود را ثبت کنید ارسال انواع شیره طبیعی همه روزه به سراسر کشور بصورت باربری صورت میپذیرد.

خرید مستقیم از تولید کننده :
09180884852 هـاشمـی
کانال محصول سالم در ایتا
+ پیام به مدیر سایت در ایتا

قیمت سه شیره یک کیلویی
شيره انگور قيمت

شیره انگور یکی از فراورده‌های طبیعی و خوشمزه انگور است که از دیرباز در ایران و سایر کشورهای جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. شیره انگور دارای خواص متعددی است که از جمله آن‌ها می‌توان به تقویت سیستم ایمنی بدن، بهبود عملکرد دستگاه گوارش، کاهش کلسترول خون، و درمان کم خونی اشاره کرد.

این محصول فوق العاده در ظرفهای نیم الی 20 کیلویی ارائه می گردد

قیمت شیره انگور بسته به نوع انگور، روش تولید، و کیفیت محصول متفاوت است. قیمت شیره انگور 1 کیلویی در پاییز 1402 در بازار ایران حدوداً بین 70 تا 80 هزار تومان است. قیمت شیره انگور 5 کیلویی نیز حدوداً بین 420 تا 450 هزار تومان است.

خرید شیره انگور اصل و ارده کنجد
شيره انگور قيمت

برای خرید شیره انگور بدون واسطه و با کیفیت تضمینی، می‌توانید از تولیدکنندگان و فروشندگان معتبر این محصول اقدام کنید. این تولیدکنندگان و فروشندگان معمولاً شیره انگور خود را به صورت مستقیم از باغداران خریداری می‌کنند و به همین دلیل قیمت محصولات آن‌ها نسبت به محصولاتی که از طریق واسطه‌ها به دست مصرف‌کنندگان می‌رسند، پایین‌تر است.

برای ثبت سفارش شیره انگور، می‌توانید بصورت مستقیم با تولیدکننده و فروشنده این محصول تماس بگیرید ( 09180884852 هاشمی ) و سفارش خود را ثبت کنید.

خرید شیره انگور اصل
شيره انگور قيمت

ارسال شیره انگور به سراسر کشور معمولاً به صورت باربری انجام می‌شود. زمان ارسال شیره انگور به سراسر کشور بسته به فاصله مقصد از محل تولید یا فروش شیره انگور متفاوت است.

ما همه روزه بغیر از روزهای تعطیل ارسال بار داریم

شیره انگور دارای خواص متعددی است که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • بهبود عملکرد دستگاه گوارش
  • کاهش کلسترول خون
  • درمان کم خونی
  • افزایش انرژی بدن
  • بهبود سلامت پوست و مو
  • تقویت حافظه

شیره انگور به دو روش سنتی و صنعتی تولید می‌شود. در روش سنتی، انگورها پس از چیدن، شسته و سپس در دیگ‌های مسی یا استیل پخته می‌شوند. پس از پخت، آب انگورها به صورت طبیعی تبخیر می‌شود و شیره انگور باقی می‌ماند. در روش صنعتی، انگورها پس از چیدن، در دستگاه‌های مخصوصی خرد و سپس پخته می‌شوند. پس از پخت، آب انگورها به روشهای خاص تبخیر می‌شود و شیره انگور باقی می‌ماند.

ترکیبات پنج شیره
شيره انگور قيمت

شیره انگور به دو نوع سفید و قرمز تقسیم می‌شود. شیره انگور سفید از شیره انگور معمولی تحت شرایط خاص تولید می‌شود.

شیره انگور را می‌توان به صورت مستقیم مصرف کرد، به عنوان شیرین‌کننده در انواع غذاها و نوشیدنی‌ها استفاده کرد، یا به عنوان ماده اولیه در تهیه انواع شیرینی‌جات و دسرها به کار برد.

  • هنگام خرید شیره انگور، به رنگ، بو، و طعم آن توجه کنید. شیره انگور اصل باید دارای رنگ قرمز یا زرد روشن، بوی مطبوع، و طعم شیرین و دلچسب باشد.
  • از خرید شیره انگور از فروشندگان متفرقه و غیرمعتبر خودداری کنید.
  • شیره انگور را در جای خشک و خنک نگهداری کنید.

سخن آخر

شیره انگور یک فراورده طبیعی و خوشمزه است که دارای خواص متعددی است. با خرید شیره انگور از تولیدکنندگان و فروشندگان معتبر، می‌توانید از کیفیت و سلامت این محصول اطمینان حاصل کنید.

شیره انگور و انجیر اصل - شيره انگور قيمت
شيره انگور قيمت


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *