منوی سایت
شیره انگور ارگانیک محسا 100% طبیعی و تضمینی

شیره انگور ارگانیک محسا 100% طبیعی و تضمینی

محصول سالم شیره انگور ارگانیک محسا 100% طبیعی و تضمینی را با بهترین کیفیت و بدون واسطه به فروش می رساند هموطنان عزیز می توانند جهت خرید عمده این محصول ارزشمند با ما تماس گرفته یا در پیام رسانها سوال خود را بپرسند.

هاشمی 09180884852 تماس / واتساپ

شیره انگور محسا

اثرات و کاربردهای غذایی شیره انگور ارگانیک محسا

همانطور که میدانیم شیره انگور طبیعی در پیشگیری از بیماری‌های خطرناکی مانند سرطان و یا کاهش اثراتی از شیمی درمانی ها و … بسیار مفید می باشد

بعضی از افراد از این محصول طبیعی و پر خاصیت برای افزایش زیبایی پوست خود و همچنین جلوگیری از پیر شدن پوست استفاده می کنند اگر به دنبال تقویت اعصاب و حافظه و همچنین جلوگیری از ابتلا به فراموشی و یا همان آلزایمر هستید می توانید از شیره انگور اصل و طبیعی بهره مند شوید

شیره انگور اصل

این محصول فوق العاده کاربردهای بسیار زیادی در زمینه درمان و یا تغذیه دارا میباشد و از گذشته های بسیار دور مورد توجه انسان بوده است

متخصصین بر این باورند که شیره انگور ارگانیک محسا (شیره اصل و طبیعی ) برای درمان بیماری‌های خونی مانند کم خونی نیز بسیار مفید می باشد از شیره انگور می توان برای درمان انواع عفونت ها و یا التهاب پوست بهره برد

پزشکان می‌گویند که شیره انگور به عنوان یک ماده مغذی و فوق العاده کاربردی برای پیشگیری از سرطان و یا اثرات شیمی درمانی می باشد.

بهترین نوع شیره انگور و خرما یک کیلویی و نیم کیلویی محسا

خواص شیره انگور اصل

شیره انگور طبع گرم و تر دارد بنابراین برای تقویت عمومی بدن انسان به عنوان گزینه بسیار مناسب می باشد و می توان از این ماده غذایی در صبحانه ها با خیالی آسوده استفاده نمود مطمئنا شما نیز می دانید که شیره انگور اصل دارای انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن بوده و این ماده غذایی از ویتامین های c و b و همچنین آهن ، پتاسیم ، کلسیم ، منیزیم و … سرشار می‌باشد.

افرادی که به دنبال افزایش وزن و یا چاقی هستند می توانند از شیره انگور به عنوان یک چاق کننده طبیعی و انرژی بخش استفاده نمایند این ماده غذایی برای افرادی که دارای وزن بالا هستند باید در کنار سکنجبین که به عنوان مصلح شیره انگور است استفاده گردد.

شیره انگور طبیعی

مادران باردار نیز میتوانند برای تقویت جنین و همچنین تقویت عمومی بدن خود از شیره انگور ارگانیک محسا و شیره طبیعی استفاده نمایند لازم به ذکر است که چنانچه دارای دیابت بارداری هستید پیشنهاد می شود با پزشک متخصص خود مشورت نمایید و بهتر است چنانچه دارای دیابت بارداری هستید از شیره انگور استفاده نکنید.

متخصصان و کارشناسان تغذیه بر این باورند که شیره های طبیعی مانند شیره انگور برای افراد دارای سن پایین مانند کودکان بسیار مفید بوده و انرژی لازمه برای سوخت و ساز بدن را تامین می کند البته زیاده روی در این زمینه توصیه نمی گردد.

cc 1

همانطور که می دانید افراد دارای مزاج های مختلف هستند و مصرف بعضی از مواد غذایی با توجه به مزاج بدن افراد متفاوت است به عنوان مثال کسانی که دارای مزاج خشک هستند بهتر است شیره انگور را به همراه مواد غذایی با طبع تر مانند ارده و یا ماست استفاده نمایند و چنانچه دارای وزن بالا هستید می توانید از شیره انگور به صورت شربت استفاده کنید.

پزشکان می گویند که برای رفع مشکل کم خونی در افرادی که دارای چنین مشکلی هستند توصیه می شود شیره انگور را با سرکه مخلوط کرده و بعد از غذا مصرف نمایند.

شیره انگور اصل ایران

جهت خرید شیره انگور ارگانیک محسا و سایر شیره های تضمینی با خط زیر ارتباط بگیرید.

هاشمی 09180884852 تماس / واتساپ

قیمت شیره انگور ارگانیک سال 1400 و 1401

لیست قیمتهای زمستان سال 1400 در زیر ارائه شده است جهت دریافت قیمت دقیقتر و به روز به آدرس زیر مراجعه نمایید و یا تماس بگیرید.

ردیفنوع شیرهقیمت شیره – زمستان 1400
1شیره انگور – درجه یک28.500 تومان
2 شیره انجیر – درجه یک 27.500 تومان
3 شیره خرما – درجه یک 17.500 تومان
4 شیره توت – درجه یک 27.500 تومان
5 شیره سیب – درجه یک 25.000 تومان
6 شیره سفید – درجه یک 38.000 تومان

چگونه شیره باکیفیت را تشخیص دهیم؟

رنگ شیره انگور طبیعی

از روی رنگ میتوان تقریبا پی برد که کیفیت شیره چگونه است شیره نباید رنگ کدر داشته باشد

طعم و مزه شیره انگور اصل

شیرینی طبیعی و مزه خوب بعنوان راهکار شناخت از روی طعم می باشد شیره طبیعی دارای طعمی دلچسب می باشد و مزه سوخته و طعم خاک و … ندارد.

غلظت شیره انگور ارگانیک

شیره انگور خوب و باکیفیت دارای غلظت بالا می باشد که غلظت شیره ها را با نام بریکس میشناسند و بین بریکس شیره خوب باید تقریبا 75 الی 77 باشد.

همانطور که در بالا نیز اشاره شد ما شیره انگور ارگانیک محسا 100% طبیعی و تضمینی را با بالاترین کیفیت به فروش می رسانیم.

خرید محصولات سالم روغن طبیعی و شیره ها

  • رب انار محلی

    پنج شیره برای چاقی خوبه ؟ ترکیب 5 شیره طبیعی

  • خرید عمده شیره انگور شیره انجیر شیره خرما شیره سیب شیره توت (9)

    خرید عمده شیره توت محسا 🤍 کیفیت 100% فوق العاده

  • شیره انگور اصل

    قیمت شیره خرما 1402 طبیعی ✔

  • شیره انگور اصل محسا

    بهترین شیره انگور کدام است ✅ 5 نکته مهم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *