منوی سایت
شیره انگور مرغوب و طبیعی و 100% اصلی

شیره انگور مرغوب و طبیعی و 100% اصلی

شیره انگور مرغوب و طبیعی و 100% اصلی را از تولیدی محصول سالم در حجم عمده تهیه نمایید همه ساله بهترین شیره ها با غلظت بالا و کاملا طبیعی در اراک تولید و به سراسر کشور ارسال می گردد.

خرید مستقیم از تولید کننده :
09180884852 هـاشمـی
کانال محصول سالم در ایتا
+ پیام به مدیر سایت در ایتا

شیره انگور محسا-شیره انگور مرغوب و طبیعی
شیره انگور مرغوب و طبیعی

تمامی 9 نمونه شیره های ما اصل و غلیظ بوده و با تضمین کیفیت ارائه می گردند با خیالی آسوده از ما خرید کنید.

گروه محسا فقط فروش عمده انواع شیره ها و عسل و ارده و … را انجام می دهد و خرده فروشی ندارد

تماس با ما 09180884852 هاشمی

ترکیبات پنج شیره
شیره انگور مرغوب و طبیعی

شیره انگور یکی از محصولات پرطرفدار است. این محصول از انگور تازه تهیه می شود و خواص بسیاری برای سلامتی دارد. شیره انگور سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است و به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند. همچنین شیره انگور منبع خوبی از انرژی است و می تواند به بهبود عملکرد ورزشی کمک کند.

قیمت سه شیره یک کیلویی
شیره انگور مرغوب و طبیعی

شیره انگور تولیدی محصول سالم در اراک از انگورهای تازه و مرغوب تهیه می شود. این شیره ها غلظت بالایی دارند و کاملا طبیعی هستند. شیره انگور محصول سالم در اراک در حجم عمده عرضه می شود و به سراسر کشور ارسال می گردد.

اگر به دنبال شیره انگور مرغوب و طبیعی هستید، شیره انگور تولیدی محصول سالم در اراک گزینه مناسبی برای شما است. این شیره ها با کیفیت بالا و قیمت مناسب در دسترس هستند.

شیره انگور قرمز
شیره انگور مرغوب و طبیعی

شیره انگور اصل یکی از محصولات پرطرفدار در ایران است که از انگور تازه تهیه می شود. شیره انگور سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است و خواص بسیاری برای سلامتی دارد. این محصول منبع خوبی از انرژی است و می تواند به بهبود عملکرد ورزشی کمک کند.

روش سنتی

در روش سنتی، ابتدا انگورها را به خوبی می شویند و سپس دانه می کنند. سپس انگورهای دانه شده را در کیسه ای تمیز می ریزند و با چکمه به آنها ضربه می زنند تا آب آنها گرفته شود. آب انگور گرفته شده را در دیگی می ریزند و روی حرارت ملایم قرار می دهند. در این مرحله، خاک سفید یا خاک مخصوص دوشاب را به آب انگور اضافه می کنند. خاک سفید به غلظت شیره انگور کمک می کند و همچنین مانع از شکرک زدن آن می شود.

شیره انگور را به مدت چند ساعت روی حرارت ملایم می جوشانند تا غلیظ شود. در این مدت، باید مرتب شیره را هم بزنند تا نسوزد. هنگامی که شیره به غلظت دلخواه رسید، آن را از روی حرارت برمی دارند و در ظرف های مناسب می ریزند.

فروش شیره انگور سنتی محسا
شیره انگور مرغوب و طبیعی

روش صنعتی

در روش صنعتی، ابتدا انگورها را در دستگاه آبگیری می ریزند تا آب آنها گرفته شود. آب انگور گرفته شده را در دیگ های بزرگی می ریزند و روی حرارت بالا قرار می دهند. در این مرحله، از دستگاه همزن استفاده می شود تا شیره به طور یکنواخت غلیظ شود.

شیره انگور را به مدت چند ساعت روی حرارت بالا می جوشانند تا غلیظ شود. در این مدت، باید از دستگاه کف گیر استفاده شود تا کف های روی شیره گرفته شود. هنگامی که شیره به غلظت دلخواه رسید، آن را از روی حرارت برمی دارند و در ظرف های مناسب می ریزند.

شیره انگور اصلی اراک
شیره انگور مرغوب و طبیعی

شیره انگور سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. این محصول منبع خوبی از ویتامین های A، C، B1، B2، B6، E و K است. همچنین شیره انگور حاوی مواد معدنی مانند کلسیم، فسفر، آهن، منیزیم، پتاسیم و روی است.

شیره انگور خواص بسیاری برای سلامتی دارد. این محصول به تقویت سیستم ایمنی بدن، بهبود عملکرد دستگاه گوارش، کاهش فشار خون، کاهش کلسترول خون، بهبود عملکرد کبد و کلیه، کاهش خطر ابتلا به سرطان و بهبود سلامت پوست و مو کمک می کند.

خرید شیره انگور اصل و ارده کنجد
شیره انگور مرغوب و طبیعی

شیره انگور را می توان به تنهایی یا به عنوان افزودنی در سایر غذاها و نوشیدنی ها مصرف کرد. این محصول را می توان به صورت گرم یا سرد مصرف کرد.

  • به عنوان نوشیدنی، شیره انگور را با آب یا شیر مخلوط می کنند.
  • به عنوان دسر، شیره انگور را با بستنی، ژله یا میوه های مختلف مخلوط می کنند.
  • به عنوان افزودنی در شیرینی ها، شیره انگور را به خمیر شیرینی ها یا کیک ها اضافه می کنند.
  • به عنوان افزودنی در غذاها، شیره انگور را به خورش ها، سوپ ها یا سالادها اضافه می کنند.
5 شیره
شیره انگور مرغوب و طبیعی
  • برای تهیه شیره انگور از انگورهای تازه و رسیده استفاده کنید.
  • انگورها را قبل از آبگیری به خوبی بشویید.
  • در روش سنتی، هنگام اضافه کردن خاک سفید، شعله گاز را کم کنید تا خاک سفید ته نشین شود.
  • در روش صنعتی، برای جلوگیری از شکرک زدن شیره، می توانید مقدار کمی آبلیمو یا سرکه به آن اضافه کنید.
  • شیره انگور را در ظرف های شیشه ای یا فلزی درب دار نگهداری کنید.
رب انار محلی
شیره انگور مرغوب و طبیعی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *