منوی سایت
خرید روغن بادام شیرین و تلخ 100% باکیفیت✔️بصورت پرس سرد و تصفیه شده

خرید روغن بادام شیرین و تلخ 100% باکیفیت✔️بصورت پرس سرد و تصفیه شده

خرید روغن بادام شیرین و تلخ✔️(بصورت پرس سرد و تصفیه شده) بصورت لیتری و یا گالنی در گروه محصول سالم امکان پذیر می باشد در اولین قدم با ما تماس بگیرید و یا در شبکه های اجتماعی مانندایتا یا روبیکا پیام دهید.

09180884852 هـاشمـی
کانال محصول سالم در ایتا
+ پیام به مدیر سایت در ایتا

کانال ایتا محصول سالم

لیست قیمتهای انواع روغنها مانند بادام شیرین و تلخ در انتهای صفحه اصلی سایت درج می گردد… کلیک کنید

قیمت روغن بادام اصل

قیمت روغن بادام اصل با توجه به حجم سفارش و همچنین کیفیت روغن متفاوت می باشد در صورت کلی در سال ۱۴۰۰ روغن‌ بادام‌ تلخ به صورت عمده هر لیتر ۱۴۰,۰۰۰ تومان و روغن بادام شیرین به صورت عمده هر لیتر 250 هزار تومان می باشد البته بعضی از فعالان و فروشندگان روغن های طبیعی این محصولات را با معیار وزن به فروش می رسانند یعنی به عنوان مثال قیمت روغن بادام اصل هر کیلو 250 هزار تومان می باشد.

پیشنهاد می کنیم با توجه به نوسانات بازار در زمینه تمامی محصولات ، جهت دریافت قیمت عمده انواع روغن ها مانند روغن بادام شیرین و روغن بادام تلخ با ما در واتساپ و تلگرام ارتباط بگیرید و یا به صورت مستقیم با ما تماس گرفته تا در زمینه محصولات مورد نیاز شما بیشتر صحبت کنیم تمامی روغن ها با قیمت رقابتی و کیفیتی بسیار مطلوب به صورت پرس سرد تولید و ارائه می گردند.

روغن بادام شیرین

روغن بادام شیرین که از مغز بادام شیرین به صورت پرس سرد تهیه و تولید می گردد این محصول به صورت کاملاً تصفیه شده و بدون لرد (ذرات ریز معلق در روغن ) به سراسر کشور ارسال می گردد

کاربردهای بسیار متنوع روغن های بادام تلخ و شیرین در زمینه‌های خوراکی و پزشکی و داروسازی باعث شده تا این روغن به عنوان یکی از روغن های بسیار محبوب و پرطرفدار در بین هموطنان عزیز ما و سایر کشورهای دیگر به شمار آید در مورد نحوه خرید سعی کنید که در زمان خرید و تهیه این روغن ها از محصولی با کیفیت و تازه استفاده کنید تا بهترین نتیجه را داشته باشید.

خرید روغن بادام شیرین

بعضی از هموطنان عزیز در طی تماس هایی که با ما دارند در مورد نحوه خرید روغن بادام در حجم های مختلف از ما سوال میپرسند که به عنوان مثال حداقل ارسالی و یا فروش انواع روغن ها بر چه اساسی می باشد و یا فروش روغن ها به صورت لیتراژ است یا به صورت کیلو به فروش میرسد؟

حجم سفارش با توجه به نظر مشتریان متفاوت است و ما حداقل ارسالی خود را یک گالن ۲۰ لیتری قرار داده ایم البته با توجه به نیاز و نظر خریداران گرامی روغن ها بر اساس کیلو و یا لیتراژ ارائه می گردند که با قیمت های مناسب تر بتوانیم همکاری طولانی مدت تری در این زمینه داشته باشیم جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر و یا خرید انواع روغنهای بادام شیرین و بادام تلخ با بالاترین کیفیت و قیمتی بسیار مناسب با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

روغن بادام

خرید روغن بادام شیرین اصل

افرادی که خریدروغن بادام شیرین اصل را انجام میدهند کاربردهای متفاوتی از آن نیاز دارند و روغن بادام بعنوان یکی از روغنهای پرمصرف در خانوارهای ایرانی و بصورت خوراکی ، درمانی و کرم سازی و … بشمار می رود و بخصوص برای کسانی که حجم قابل توجهی از این محصول را نیاز دارند کیفیت بسیار حائز اهمیت تر می باشد.

با تضمین کیفیت در هر میزانی که روغن بادام تلخ و شیرین نیاز دارید از گروه محصول سالم تهیه کنید با ما تماس بگیرید 09180884852 هاشمی

خرید روغن بادام شیرین ارگانیک

تیم محسا (محصول سالم) خرید روغن بادام شیرین ارگانیک را برای هموطنان گرامی آسان نموده است تنها با یک تماس می توانید بهترین روغن بادام شیرین و روغن بادام تلخ را تهیه نمایید.

خرید روغن بادام شیرین خوراکی

جهت خرید روغن بادام شیرین خوراکی با ما تماس بگیرید ما انواع روغنهای طبیعی را با بالاترین کیفیت و قیمت عمده ارائه می نماییم.

خرید اینترنتی روغن بادام شیرین

یکی از روشهای راحت و بی دردسر برای تهیه انواع روغنهای بادام و… خرید اینترنتی این روغنها می باشد سایت محصول سالم ارائه دهنده انواع روغنهای طبیعی (بیش از 50 نمونه) می باشد.

خرید عمده روغن بادام شیرین

چنانچه قصد خرید عمده روغن بادام شیرین و بادام تلخ را دارید پیشنهاد می کنیم ابتدا بعنوان نمونه یک گالن 20 کیلویی از این محصولات سفارش دهید و بعد از اطمینان از کیفیت روغنها ، مشتری دائم ما خواهید بود.

فروش عمده روغن بادام شیرین

فروش عمده روغن بادام شیرین با بالاترین کیفیت فقط با یک تماس تلفنی امکان پذیر است.

روغن بادام شیرین تصفیه شده

روغن بادام تلخ

روغن بادام تلخ با بالاترین کیفیت و تصفیه شده همانند روغن بادام شیرین در اختیار هموطنان و همکاران گرامی قرار داده می شود.

خرید روغن بادام تلخ اصل

متاسفانه در بازار خرید و فروش روغنها ، محصولات بی کیفیت و تقلبی نیز وجود دارد خرید روغن بادام تلخ اصل با تضمین کیفیت در تیم محسا انجام پذیر می باشد.

خرید اینترنتی روغن بادام تلخ

همانند خرید اینترنتی سایر محصولات می توانید روغنهای طبیعی را نیز خریداری کنید اما از آنجایی که بایستی این محصولات بعد از تایید شما بصورت عمده خریداری گزدد خرید اینترنتی روغن بادام تلخ را با حجم کم و بصورت تلفنی انجام دهید.

خرید عمده روغن بادام تلخ

اگر خریدار عمده روغن بادام تلخ هستید کافیست در شبکه های اجتماعی مانند واتساپ با ما تماس گرفته تا خدمت شما تصاویر و یا لیست قیمتها ارسال گردد.



‫4 نظر

  • احمدی گفت:

    سپاسگزارم از محصولات شما
    شیره ها و ربها رسیدند

  • صمد علیدوست گفت:

    مهندس با توجه به حجم خرید آیا قیمتهای شما تفاوتی داره یا نه.

  • admin گفت:

    سلامت باشید
    در خدمتیم

  • admin گفت:

    سلام.
    قیمتها برای حجم عمده می باشد
    چنانچه مشتری دائمی ما باشید از قیمتها مطلع هستید و ما سعی می کنیم قیمت مناسبتر ارائه دهیم

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *