منوی سایت
خرید عمده روغن بادام

خرید عمده روغن بادام

برای خرید روغن بادام بصورت عمده می توانید از سایت محصول سالم اقدام نمایید ما تولید کننده انواع روغنها مانند روغن بادام تلخ و روغن بادام شیرین به روش پرس سرد هستیم روغنها بصورت گالنی به فروش میرسد.

روغن بادام

روغن بادام در دو نوع شیرین و تلخ در بازار وجود دارد که هر کدام از این روغن ها برای مقاصد و کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد .

خرید اینترنتی روغن بادام

اگر قصد خرید روغن بادام شیرین و یا تلخ بصورت اینترنتی رادارید این روش خریدمی تواند برای شما آسانتر باشد ابتدا برای خریداری کردن محصولات ما با مدیریت سایت در تماس باشید تا شما را در خرید محصولات راهنمایی نمایند .

قیمت عمده روغن بادام تلخ و شیرین در تهران

جهت اطلاع از قیمت عمده روغن بادام تلخ در تهران با ما تماس بگیرید قیمت روز بادام تلخ و شیرین با تماس و یا ارسال پیام (واتساپ و یا پیامک) ارائه می گردد.

هر میزان روغن بادام در تناژ و لیترآژ بالا که نیاز دارید در محصول سالم با کیفیت تضمینی و قبول مرجوعی کالا ارائه می گردد با ما ارتباط بگیرید ( مهندس هاشمی 09180884852 )

خرید محصولات سالم


فروش عمده روغن طبیعی و ارگانیک

سایت محصول سالم یکی از معتبرترین سایتهاست که به صورت آنلاین پاسخگوی شما عزیزان بوده و محصولات خود را به صورت عمده و گالنی و کاملا ارگانیک به فروش می رساند.

خواص و کاربردهای روغن بادام شیرین

این روغن کاربردهای درمانی و خوراکی داشته و برای سلامت پوست استفاده های بسیار متنوعی از آن می گردد.

بادام شیرین‌:
مرطوب‌کننده ، مانع از هدر رفتن رطوبت پوستی ، نرم‌کننده ، تقویت پوست ، کاهش‌دهنده درد گلو و سرفه‌های خشک ، تقویت‌کننده اعصاب ، درمان بیخوابی ، پرپشت کننده ابرو و مژه‌ها ، و…

بادام تلخ‌:
تقویت‌کننده موی سر، ابرو، مناسب برای ایجاد گرمی موضعی در نواحی مختلف بدن ، برطرف کننده چین و چروک پوست و خشکی و ترک دست و پا ، از بین برنده درد و وزوز گوش و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *