منوی سایت
معجزه روغن کندش و فواید آن برای مو و پوست انسان

معجزه روغن کندش و فواید آن برای مو و پوست انسان

مصرف روغنها مانند روغن کندش و براهمی بر روی موی انسان اگر بدرستی انتخاب و مصرف گردد تاثیر بسیار عالی داشته و معجزه می کند روغن کندوش یکی از روغن های گیاهی می باشد که فواید بسیار زیادی دارد از جمله این خواص می توان به رشد مو و تقویت مو و … اشاره نمود.

09180884852 هـاشمـی
کانال محصول سالم در ایتا
+ پیام به مدیر سایت در ایتا

کانال ایتا محصول سالم

لیست قیمتهای عمده تمامی محصولات در صفحه اصلی سایت محصول سالم … کلیک کنید

روغن زیتون
روغن کندش


با مصرف مداوم این روغن بر روی موها و حتی ابرو باعث می شود تا پیازچه مو تقویت شود و موها را مقاوم و پرپشت کند مصرف روغن کندش حتی برای کسانی که دارای تاسی سر نیز هستند توصیه می شود .
اما باید مشکلات پوستی و مو افراد را نیز ریشه یابی کرد زیرا عوامل بسیاری باعث بروز این مشکلات می باشد مثلا عوامل محیطی وآب و هوا ، عوامل ارثی ، کمبود ویتامین ها مراقبت نکردن از مو و پوست در هوای آلوده و….
روغن کندش یکی از بهترین محافظت کننده های مو و پوست می باشد که اثرات بسیار شگفتانه ای دارد که با مصرف این روغن به نتایج مطلوب خواهید رسید .

روغن طبیعی-روغن کندش
روغن کندش

09180884852 هـاشمـی
کانال محصول سالم در ایتا
+ پیام به مدیر سایت در ایتا

روغن کندش و تاثیرات آن برای رشد مو

افرادی که از ریزش مو رنج می برند و یا موهای کم پشتی دارند و به دنبال دارویی برای درمان می گردند مصرف روغن کندش جزع بهترین پیشنهادات می باشد
روغن کندش یک گیاه دارویی است که دارای طبع گرم و خشک می باشد و بهترین مورد برای رشد مو است مصرف این روغن باعث می شود تا پیازچه مو تقویت شود و مصرف روزانه آن باعث پرپشتی و رشد مو می گردد .

فروش عمده روغن طبیعی و ارگانیک


معجزه روغن کندش و فواید آن برای مو و پوست

روغن به دلیل دارا بودن مواد مغذی و ویتامین‌های مختلف، به عنوان یکی از بهترین روش‌ها برای حفظ سلامتی و زیبایی پوست و مو شناخته شده است. در این مقاله به بررسی فواید روغن کندش برای مو و پوست انسان پرداخته خواهد شد.

فواید روغن کندش برای مو:

روغن های کندش دارای خواص مرطوب کننده و تقویت کننده است که به عنوان یک درمان طبیعی برای موهای خشک و ضعیف شناخته می‌شود. استفاده از این روغن می‌تواند به تقویت ریشه‌های مو کمک کرده و باعث رشد سریعتر موها شود. همچنین، این روغن می‌تواند به حالت دهی و لطافت موها کمک کرده و از شکنندگی و تقطیر آنها جلوگیری نماید.

فواید روغن کندش برای پوست:

دارای خواص ضد التهاب و ضد باکتری است که می‌تواند به عنوان یک درمان طبیعی برای پوست مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از این روغن می‌تواند به درمان جوش‌ها، آکنه‌ها و التهابات پوستی کمک کرده و باعث تسکین و آرامش پوست شود. همچنین، این روغن دارای خاصیت آبرسانی بالا است که می‌تواند به حفظ رطوبت طبیعی پوست کمک نماید و از خشکی و خارش پوست جلوگیری کند.

روغن مورینگا اصل
روغن کندش

روش استفاده

برای استفاده از روغن های کندش برای مو، می‌توانید چند قطره از این روغن را به ماسک یا شامپو مورد استفاده خود اضافه نموده و سپس موهای خود را با آن شستشو دهید. همچنین، می‌توانید این روغن را به صورت مستقیم بر روی موهای خود ماساژ داده و به مدت ۳۰ تا ۶۰ دقیقه قبل از شستشو با آب گرم بمانید.

برای استفاده از روغن کندش برای پوست، می‌توانید چند قطره از این روغن را به صورت مستقیم بر روی پوست خود ماساژ داده و به صورت منظم در روز استفاده نمایید. همچنین، می‌توانید این روغن را به عنوان یک رطوبت‌رسان طبیعی پس از حمام بر روی پوست خود استفاده نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *