منوی سایت
خرید شیره سیب با غلظت و بریکس بالا 77

خرید شیره سیب با غلظت و بریکس بالا 77

خرید شیره سیب با غلظت و بریکس بالا 77 بصورت تضمینی و کاملا مطمئن در گروه محصول سالم با نا اختصاری محسا امکان پذیر می باشد.

انواع شیره های محسا را می توانید بصورت تلفنی با تضمین شرعی و کیفی سفارش دهید
هاشمی 09180884852 اراک

شیره انگور و انجیر اصل-خرید شیره سیب با غلظت
خرید شیره سیب با غلظت

نحوه خرید و ارسال شیره سیب

همانطور که میدانید شیره ها دارای تنوع بسیار زیادی می باشند که گروه محصول سالم (محسا) انواع شیره ها را تولید و با بالاترین کیفیت و در سریعترین زمان ممکن برای مشتریان گرامی در سراسر کشور به صورت باربری ارسال می نماید.

ما شیره ‌هایی مانند شیره انگور ، خرما ، توت سفید ، سه شیره ، چهار شیره و… را با بالاترین کیفیت در ظرفهای ۲۰ کیلویی و ۵ کیلویی آماده و به صورت باربری به سراسر کشور در سریعترین زمان ارسال می نماییم جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با ما ارتباط بگیرید.

شیره سیب و شیره انگور و شیره خرما اصل
خرید شیره سیب با غلظت

خرید شیره سیب با غلظت و با کیفیت تضمینی

یکی از روش های راحت برای ارسال سفارشات مشتریان مانند انواع شیره ها به صورت باربری می باشد که در سریعترین زمان ممکن اکثراً در نصف روز و یا یک روز بعد به دست مشتری می رسد اگر به دنبال شیره های با کیفیت هستید می توانید تمامی انواع شیره ها را با کیفیت تضمینی از ما تهیه کنید.
ما بهترین شیره ها را با کیفیت عالی و در ظرف های 20کیلویی و 5 کیلویی بفروش می رسانیم .
از جمله محصولات محسا:
شیره انگور
شیره توت
شیره سیب
شیره انجیر
شیره خرما
سه شیره
چهار شیره
پنج شیره
انواع رب میوه جات
انواع عسل ها
انواع روغن های مالشی و خوراکی با کیفیت بالا

خرید شیره سیب با غلظت فوق العاده در گروه محصول سالم امکان پذیر است

شیره سیب و شیره انگور و شیره خرما اصل
خرید شیره سیب با غلظت

خرید تضمینی شیره سیب ظرف یک کیلویی

اگر نیاز به سفارش شیره در ظرف های نیم کیلویی و یک کیلویی دارید پیشنهاد می کنیم قبل از سفارش با ما ارتباط بگیرید قیمت شیره به صورت جداگانه محاسبه می گردد و بایستی با توجه به انتخاب خود از ظرف مورد نیاز که شیشه ای باشد یا پلاستیکی ، اقدام نمایید تقریباً به ازای هر یک کیلو مبلغی بین 9 الی 10هزار تومان( سال 1402 – 1401) برای بسته بندی در ظروف پلاستیکی افزوده می گردد و این هزینه به خاطر قیمت ظروف و همچنین هزینه کارگری و سایر موارد می باشد.

شیره سیب و شیره انگور و شیره خرما اصل
خرید شیره سیب با غلظت

غلظت شیره سیب بریکس 77

بریکس انواع شیره ها مانند شیره سیب و انگور تقریباً بین 75 الی 77 می باشد و این غلظت به عنوان غلیظ ترین شماره برای این محصول به شمار می رود چرا که اگر بخواهیم شیره انگور با غلظت بالاتر درست کنیم احتمال سوختن و یا سیاه شدن این محصول وجود دارد پس با خیالی آسوده یک شیره اصل و طبیعی با غلظت بالا را از گروه محصول سالم می توانید تهیه کنید.

جهت تهیه و خرید شیره سیب با غلظت بریکس 75 الی 77 با ما تماس بگیرید 09180884852 هاشمی

شیره انگور اصل
خرید شیره سیب با غلظت

اکثر مصرف کنندگان شیره های طبیعی مانند شیره انگور به دنبال محصول درجه یک و ارگانیک هستند که محصول سالم (محسا) با مدیریت مهندس هاشمی توانسته بیش از ۹ نمونه شیره کاملاً طبیعی و غلیظ و همچنین درجه یک به صورت عمده به سراسر کشور ارسال نماید شما نیز به جمع مشتریان وفادار ما بپیوندید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *