منوی سایت
خرید عمده سه شیره اصل با قیمت ارزان در سراسر کشور از محصول سالم

خرید عمده سه شیره اصل با قیمت ارزان در سراسر کشور از محصول سالم

خرید عمده سه شیره اصل با قیمت ارزان در سراسر کشور از گروه محصول سالم امکان پذیر می باشد تمامی هموطنان گرامی جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با ما ارتباط بگیرند تمامی شیره ها با کیفیت تضمینی و قیمت عالی ارائه می گردد.

خرید محصولات سالم روغن طبیعی و شیره ها

سه شیره اصل

سه شیره اصل از شیره های باکیفیت انگور و توت سفید و خرما تولید میشود و کاربردهای تغذیه ای و درمانی بسیار وسیعی دارد جهت خرید عمده سه شیره اصل و طبیعی با ما تماس بگیرید.

خرید عمده سه شیره اصل با قیمت ارزان

گروه محصول سالم خرید عمده سه شیره اصل با قیمت ارزان و رقابتی را برای مشتریان عمده خود راحت و سریع ارسال می کند.

شیره انجیر


سه شیره انگور توت خرما

سه شیره انگور توت خرما مورد استفاده در موارد زیر را دارد :

دارای طبع گرم – کمک به درمان کم خونی و فقر آهن – تقویت کننده مناسب قوای جنسی و جسمانی – انرژی‌زا بسیار مناسب و مقوی بدن – تقویت کننده حافظه – تسکین دردهای مفصلی، روماتیسم و آرتروز – شاداب و جوان کننده پوست – رفع خواب رفتن دست وپا – درمان ضعف و بی حالی – رفع سردرد وسرگیجه ناشی از کم خونی – کمک به رشد کودکان و نوجوانان – ملین و برطرف کننده یبوست – مناسب برای افراد دیابتی – افزایش قدرت یادگیری – تسکین دردهای مفصلی – تقویت سیستم ایمنی بدن – شامل فسفر، کلسیم، آهن و منیزیم – دارای انواع ویتامین‌ها نظیر ویتامین آ، ای، ث، ویتامینهای گروه ب – و …

خرید عمده شیره انگور شیره انجیر شیره خرما شیره سیب شیره توت (9)

سه شیره خرید

خرید سه شیره در حجم انبوه از طریق ارسال پیام در واتساپ و یا تلگرام امکان پذیر می باشد البته شما میتوانید بصورت تلفنی نیز با ما تماس گرفته و در زمینه محصولات سفارش دهید.

سه شیره را از کجا تهیه کنیم؟

همانطور که در مطالب بالا اشاره شده جهت تهیه محصول مطمئن و تضمینی با خیالی آسوده میتوانید از محصول سالم انواع شیره ها را تهیه نمایید شیره های طبیعی در 8 نمونه مختلف بوده و با توجه به نیازتان میتوانید حجم عمده از این محصول را دریافت نمایید.

انواع شیره طبیعی

قیمت سه شیره یک کیلویی

قیمت سه شیره یک کیلیویی به صورت عمده 19000 تومان می باشد البته قیمتها با توجه به عوامل مختلفی ممکن اس متغییر باشند جهت دریافت قیمت روز انواع شیره ها میتوانید با ما ارتباط بگیرید.

خرید محصولات سالم روغن طبیعی و شیره ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *