منوی سایت
قیمت سه شیره اصل 🔴 49 الی 55 هزار تومان

قیمت سه شیره اصل 🔴 49 الی 55 هزار تومان

در جریان باشید که قیمت سه شیره اصل 🔴 49 الی 55 هزار تومان در پاییز 1402 میباشد و همانطور که میدانید این شیره از 3 نوع شیره انگور و توت و خرما تهیه می گردد و دارای بریکس و غلظت بالای 75 میباشد.

فروش عمده شیره انگور گالنی
قیمت سه شیره اصل

09180884852 هاشمی (تماس – پیامک – ایتا )
کانال محصول سالم در ایتا
+ پیام به مدیر سایت در ایتا


توضیحات بیشتر در مورد شیره خرما، انگور و توت

شیره خرما، شیره انگور و شیره توت همگی از محصولاتی هستند که از قدیم الایام در مصرارف روزانه و یا حتی تهیه غذاهای سنتی به کار می رفته اند. اما با پیشرفت علم و تکنولوژی، خواص این محصولات به طور بهتری مشخص شده است.

شیره خرما به دلیل داشتن ویتامین های B و آهن، برای کاهش کمبود آهن در بدن بسیار مفید است. همچنین، شیره خرما به دلیل داشتن فیبر، بهبود گوارش و کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی کمک می کند.

شیره انگور یک منبع غنی از آنتی اکسیدان ها و پلی فنل ها است. این مواد مفید به عنوان یک راه حل طبیعی برای کاهش التهابات بدن عمل می کنند.

قیمت سه شیره یک کیلویی
قیمت سه شیره اصل

شیره توت نیز یک منبع غنی از آنتی اکسیدان ها و ویتامین C است. همچنین، شیره توت به دلیل داشتن فیبر، بهبود گوارش و کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی نیز کمک می کند.

قیمت سه شیره اصل بین 49 الی 55 هزار تومان در پاییز 1402 می باشد. این محصولات با بریکس و غلظت بالای 75، دارای کیفیت بالایی هستند. با توجه به خواص مفید این محصولات، مصرف آنها به عنوان یک راه حل غذایی برای کاهش کمبود مواد مغذی در بدن، بسیار مفید است.

قیمت سه شیره اصل

قیمت سه شیره اصل در پاییز 1402 مبلغی بین 50.000 تومان الی 60.000 تومان میباشد

با توجه به قیمت مناسب و کیفیت بالای شیره های ما، شما می توانید با هزینه کم، به سلامت بدن خود کمک کنید. در صورت تمایل به خرید، شما می توانید با تماس با شماره تلفن های ما سفارش خود را ثبت کنید.

شیره انگور قرمز - قیمت سه شیره اصل
قیمت سه شیره اصل


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *