منوی سایت
قیمت فروش عمده سه شیره با تضمین کیفیت چقدر است؟

قیمت فروش عمده سه شیره با تضمین کیفیت چقدر است؟

قیمت فروش عمده سه شیره با تضمین کیفیت چقدر است؟ گروه محصول سالم در سال جدید همچون سالهای گذشته بهترین محصولات شامل انواع شیره ها و رب میوه و … را به سراسر کشور عرضه می نماید.

09180884852 هـاشمـی
کانال محصول سالم در ایتا
+ پیام به مدیر سایت در ایتا

کانال ایتا محصول سالم

سه شیره چیست؟

سه شیره چیست؟ سه شیره که از ترکیب 3 نوع شیره کاملا طبیعی بدست می آید شامل شیره انگور ، شیره توت سفید و شیره خرما می باشد.

سه شیره (انگور ، توت سفید و خرما)
طبع گرم – درمان کم خونی و فقر آهن – تقویت کننده قوای جنسی و جسمانی – انرژی‌زا و مقوی بدن – تقویت کننده حافظه – تسکین دردهای مفصلی، روماتیسم و آرتروز – شاداب و جوان کننده پوست – رفع خواب رفتن دست وپا – درمان ضعف و بی حالی – رفع سردرد وسرگیجه ناشی از کم خونی – کمک به رشد کودکان و نوجوانان – ملین و برطرف کننده یبوست – مناسب برای افراد دیابتی – افزایش قدرت یادگیری – تسکین دردهای مفصلی – تقویت سیستم ایمنی بدن – شامل فسفر، کلسیم، آهن و منیزیم – دارای انواع ویتامین‌ها نظیر ویتامین آ، ای، ث، ویتامینهای گروه ب – و …

سه شیره
قیمت فروش عمده سه شیره

قیمت فروش عمده سه شیره

جهت اطلاع از قیمت فروش سه شیره به صورت عمده تنها کافیست با ما تماس بگیرید.قیمت محصولات نسبت به کیفیت بسیار مناسب می باشد.

فروش عمده انواع شیره ها در ظرفهای 5کیلویی و گالن های 20کیلویی می باشد .
بسته بندی در ظرفهای نیم و یک کیلویی نیز طبق سفارش مشتری به صورت عمده انجام می شود


سه شیره اصل و طبیعی از کجا بخرم؟

از کجا میتوان سه شیره طبیعی و اصل خرید؟ در شهرهای مختلف فروشنده هایی هستند که در زمینه محصولات طبیعی فعالیت می کنند اما نمیتوان به طور دقیق برای هر شهر و استانی نام مرکز بخصوص و مشخصی را ارائه نمود شما میتوانید از محصول سالم با اطمینان کامل سه شیره و چهار شیره و … را تهیه نمایید.

قیمت سه شیره چقدر است؟

قیمت هر کیلو سه شیره در بهار و تابستان سال 1402 بصورت عمده تقریبا 60000 الی 62000 تومان می باشد البته قیمتهای تمامی محصولات با توجه به عواملی مانند نوسانات بازار و … متغییر می باشد پیشنهاد می کنیم جهت دریافت قیمت به روز و دقیق با ما تماس بگیرید.

کانال ایتا محصول سالم

1- سه شیره اصل را از کجا تهیه نماییم؟

گروه محصول سالم تمامی تلاش خود را برای تهیه انواع شیره ها به صورت طبیعی و اصل انجام می دهد . مشتریان می توانند برای تهیه و خرید سه شیره اصل و مابقی شیره ها با شمارههای زیر تماس بگیرند و سفارش خود را ثبت کنند.(09180884852 هاشمی)

2- سه شیره از ترکیب چه نوع شیرههایی تهیه می شود و میزان ترکیب به چه صورت هست؟

سه شیره از ترکیب سه نوع شیره انگور ،شیره توت سفید،شیره خرما تهیه می شود .
گروه محصول سالم برای تهیه شیره های ترکیبی،به صورت مساوی از هر نوع شیره مخلوط می کند.

3- سه شیره برای چی خوب هست ؟

سه شیره دارای طبع گرم می باشد که برای – درمان کم خونی و فقر آهن – تقویت کننده قوای جنسی و جسمانی – انرژی‌زا و مقوی بدن – تقویت کننده حافظه – تسکین دردهای مفصلی، روماتیسم و آرتروز – شاداب و جوان کننده پوست – رفع خواب رفتن دست وپا – درمان ضعف و بی حالی – رفع سردرد وسرگیجه ناشی از کم خونی و… مفید می باشد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *