منوی سایت
سه شیره گرم است یا سرد ترکیب 3 نوع شیره

سه شیره گرم است یا سرد ترکیب 3 نوع شیره

سه شیره گرم است یا سرد ترکیب 3 نوع شیره در این محصول استفاده شده است در سه شیره ، شیره انگور و شیره خرما و شیره توت با هم به نسبت مساوی ترکیب شده اند.

کانال ایتا محصول سالم
سه شیره گرم است یا سرد

09180884852 هـاشمـی
کانال محصول سالم در ایتا
+ پیام به مدیر سایت در ایتا

سه شیره گرم است یا سرد

سه شیره گرم و تر، از جمله محصولات طبیعی است که به دلیل دارا بودن مواد معدنی زیاد و خواص ضد التهابی، در درمان بسیاری از بیماری‌ها و مشکلات سلامتی موثر است. این محصول که از ترکیب شیره‌های توت، انگور و خرما به دست می‌آید، تاثیرات بسیار مفیدی بر روی سلامتی انسان دارد و در اینجا به بررسی خواص و مزایای این محصول طبیعی می‌پردازیم.

طبع گرم سه شیره باعث می‌شود که این محصول برای دردهای مفصلی و آرتروز نقش مسکن را بازی کند. همچنین با تقویت قدرت جسمانی، رفع خستگی و ضعف عمومی بدن، به عنوان یک مکمل غذایی مفید شناخته می‌شود. از دیگر خواص این محصول می‌توان به کاهش چربی خون، تقویت رشد ناخن، تقویت بینایی و… اشاره کرد.

شیره توت و انگور و خرماو سه شیره و چهار شیره-سه شیره گرم است یا سرد
سه شیره گرم است یا سرد

سه شیره همچنین به عنوان جایگزین قرص آهن بوده و سبب دفع اوره می‌شود. این خواص باعث شده است که سه شیره برای درمان یبوست و بیماری‌های استخوان نیز مورد استفاده قرار گیرد. همچنین تقویت کننده قوای جنسی و مقوی حافظه است.

این محصول طبع گرم و تر دارد و وزن های مختلفی دارد . این محصول در ظروف و گالنهای 5 و 20 کیلویی عرضه می‌شود و به دلیل دارا بودن خواص فراوان و اثرات مثبت بر روی سلامتی، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

شیره توت و انگور و خرما و سیب و انجیر

با توجه به خواص و مزایای فراوان سه شیره، استفاده از این محصول طبیعی به عنوان یک راهکار طبیعی و مؤثر در درمان بسیاری از مشکلات سلامتی، توصیه می‌شود. البته قبل از هرگونه استفاده، بهتر است با پزشک یا متخصص تغذیه مشورت کرده و نکات لازم را رعایت نمایید.

شیره سیب و شیره انگور و شیره خرما اصل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *